Pierwsze wędrówki górskie

11. Data: 2008-09-09 07:15:19

Temat: Re: Pierwsze wędrówki górskie
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

PeJot <P...@0...pl> napisał:

> Takich tras znam kilka, ale to (chyba) nie dla moich dzieci.

Jak najbardziej dla twoich.
Dzieci nie meczą się idąc (przynajmniej mniej niz my), one męczą się
okropnie czekając na coś albo siedząc w ławkach :-)
Zresztą sprawdzisz to na pierwszym popasie - kto pierwszy wstanie albo
podbiegnie na najblizszy pagorek?

Bardzo dobrze jak idą w razem, bo wtedy mozna organizować konkursy,
zbierać lesne skarby - piorka, kamyki itd. Pokazać drogę na mapie - szukać
razem znaków, w ogole niech czują, że od nich też cos zależy.

Pozdrowienia i milej wycieczki,
Lila

PS. Corka jak miała 7 lat zdobyla Rysy (od słowackiej strony), druga
wtedy 6-letnia - Krywań. A w ostatniej wyprawie na Słowacji widzialam
dziecko karmione mlekiem matki w drodze na Slawkowski Szczyt i dwójkę
na oko 3 i 4 latków dochodzących do Chaty Tery'ego (ok. 2000m npm).
W obu przypadkach to byli nasi :-)

12. Data: 2008-09-09 07:31:38

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> writes:

> Do góry na Przełęcz Wyżniańską wjeżdża się busem lub autobusem,

A propos - jak w tej chwili wyglada komunikacja w Bieszczadach? Bo ja
dawno nie bylem i jestem kompletnie nie na biezaco, a "za moich
czasow" od 1 wrzesnia z Ustrzyk Gornych do Wetliny jedyne polaczenie
to bylo przez Lesko...

MJ

13. Data: 2008-09-09 16:27:00

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 9 września 2008 (09:31:38) napisano:
> [...]
> dawno nie bylem i jestem kompletnie nie na biezaco, a "za moich
> czasow" od 1 wrzesnia z Ustrzyk Gornych do Wetliny jedyne polaczenie

W wakacje - nieregularne połączenia busowe, tak gęste, że praktycznie
regularne. Poza sezonem może być gorzej.

Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

14. Data: 2008-09-10 05:43:47

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yakhub pisze:
> W liście datowanym 9 września 2008 (09:31:38) napisano:
>
> W wakacje - nieregularne połączenia busowe, tak gęste, że praktycznie
> regularne. Poza sezonem może być gorzej.

Jeszcze kilka lat temu na jesieni regularnie jeździłem w B. jesienią i
korzystałem ze autostopu, żeby się dostać na początek szlaku. Czasem
trzeba było czekać kilkadziesiąt minut, ale na stopa można było liczyć.
Było to najczęściej w okolicy Kalnicy, podejrzewam że w bardziej
cywilizowanych miejscach byłoby lepiej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Jakie buty na wędrówki górskie dla 5-latka?
Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Czym dla ciebie
Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?