Re: Pies, klimakterium tesciowej i Wielkanoc - dlugie

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Pies, klimakterium tesciowej i Wielkanoc - dlugie
Date: Tue, 30 Jul 2002 18:56:35 +0200

Osoba znana jako Maria Miller zapodała:

> No nie, zrobilas z niej nieszczesna ofiare okropnych dzieci, ktore mialy
> czelnosc przyjechac z pieskiem.

Taaak? Ciekawe, gdzie to wyczytałaś, bo ja napisałam tylko, że wcale prawda
nie musi wyglądać tak, jak to przedstawiła inicjatorka wątku.

> To nie jest opis tesciowej, tylko ocena jej zachowania w konkretnej
> przedstawionej sytuacji. Widze, ze nie potrafisz zanalizowac tego co
> czytasz.

A może To Ty nie potrafisz napisać tak, żeby buyło jasne, co chcesz
przekazać?

> No wiec skad to oburzenie na moja ocene zachowania tesciowej? i po co te
> komiczne pytania czy ja znam?

Nie lubię, jak wiesza się na kimkolwiek psy, nie znając sytuacji.

> To nie jest sad, i nie mamy wydac wyroku, tylko poradzic kolezance z
> Internetu.

A przy okazji poobużać się bezkarnie na teściową. Koleżance z Internetu
pokazano, że niekoniecznie jej pupilka inni mogą widzieć jako coś
ślicznego. I że wcale oczywiste nie jest, że psa traktuje się jak miłego
gościa.

> Mowilam, ze czytasz nieuwaznie. Goscie spytali sie czy wobec tego maja
> wracac do domu, i na to pytanko zatrzasnieto im dzrwi przed nosem.

Wróć do pierwszego posta w tym wątku, bo moiże to Ty nadinterpretujesz.

--
Pozdrawiam:
Justyna