Re: Pies, klimakterium tesciowej i Wielkanoc - dlugie

From: Maria Miller <m...@b...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Pies, klimakterium tesciowej i Wielkanoc - dlugie
Date: Wed, 31 Jul 2002 11:29:46 +0200

krys wrote:

> Taaak? Ciekawe, gdzie to wyczytałaś, bo ja napisałam tylko, że wcale prawda
> nie musi wyglądać tak, jak to przedstawiła inicjatorka wątku.

Wydzwiek Twoje wypowiedzi byl taki, ze byc moze tesciowa byla ofiara w
przedstawionej sytuacji. Nie wiem dlaczego mamy zakladac, ze H.
przedstawila wszystko w falszywym swietle. Podchodzac do sprawy w ten
sposob mozemy rownie dobrze zalozyc, ze H. w ogole nie ma tesciowej i
zadnego incydentu nie bylo.

> A może To Ty nie potrafisz napisać tak, żeby buyło jasne, co chcesz
> przekazać?

Wyglada na to, ze na razie to tylko Ty nie zrozumialas, co chcialam
napisac. Nie uzylam trudnych slow, i staralam sie pisac prosto, ale coz,
moze nie ma sie co dziwic, biorac pod uwage, ze 70% Polakow podobno nie
rozumie slowa czytanego.

> Nie lubię, jak wiesza się na kimkolwiek psy, nie znając sytuacji.

Sytuacja zostala nam przedstawiona przez Harmonny. Czy wyobrazasz sobie,
ze zeby ja skomentowac trzeba najpierw pojechac do tesciow H. i
przeprowdzic sledztwo?

> A przy okazji poobużać się bezkarnie na teściową.

A czemu to niby nie mozna wyrazic swojego obuRZenia na skandaliczne
zachowanie? I co, postulujesz tu cenzure czy kary za komentarz, ktory
nie przypadnie Ci do gustu?

Koleżance z Internetu
> pokazano, że niekoniecznie jej pupilka inni mogą widzieć jako coś
> ślicznego. I że wcale oczywiste nie jest, że psa traktuje się jak miłego
> gościa.

To jest jasne, nie musisz tego powtarzac w kolko. Ja tez pisalam, ze
lepiej byloby gdyby uprzedzili o psie.

> Wróć do pierwszego posta w tym wątku, bo moiże to Ty nadinterpretujesz.

No wiec masz cytacik, skoro Ci pamiec nie dopisuje:
"Otwiera mama TŻ i w progu (bez przywitania sie): - No i jak wy to sobie
wyobrazacie? (patrzac na psa) Bedziecie spali z nim w garazu? Czy
zrobic wam spanie gdzies na dworze? (glos pelen wyrzutow)
TŻ: (totalnie zszokowany, nie spodziewajac sie takiego przywitania) -
Wiesz co, jak nas tak witasz, to my juz moze pojedziemy (zaznaczam, ze
przyjechalismy do nich na cale swieta).
Trzask drzwi, widac mama TŻ obrazila sie za to co moj TŻ śmiał
powiedzieć."

Jak dla mnie EOT na ten temat. Nie ma zamiaru bawic sie w jazgot typu:
'a to Ty nie zrozumialas, a nie bo Ty' itp.

M.M.