Pies-tez czlonek rodziny.

71. Data: 2002-03-27 07:59:27

Temat: Re: Pies-tez czlonek rodziny.
Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgadzam sie w zupelnosci:))

ale jaka piękna wspaniała i cudowna

Joanna

72. Data: 2002-03-27 08:01:55

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@t...com.pl> napisał w wiadomości
news:a7qump$ji$11@mx.tera.com.pl...

> No i gadow ;-).
> Chociaz czasem sie zdarzy jakis podgatunek plaza ;-)
>
> pzdr Asia

:))))))))))))))))

Joanna

73. Data: 2002-03-27 08:02:53

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzieki, juz wlaze :-)
>
> pzdr Asia

zobacz też
http://kliker.pieski.eu.org/

74. Data: 2002-03-27 08:34:03

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnta" <j...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a7rtm6$ms$...@n...onet.pl...
> wiesz
>
> człowiek bardzo często myśli że umie kochac a kocha tylko siebie
>

> miełeś kiedyś psa??? i co do niego czułeś

Miałem jednego cudownego, ale uczucia nie nazwałbym miłością (teraz). Słowo
"miłość" mam zarezerwowane. Ot tyle. Kocha się ludzi lubi się psy (bardzo
lubi się koty).

--
Pozdrowienia
Loonie

75. Data: 2002-03-27 09:09:23

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <a...@t...com.pl> a écrit dans le message news:
a7qumm$ji$...@m...tera.com.pl...

> Ja nie marnotrawie milosci. Mam jej tyle, ze moge kazdego obdarzyc bez
> wzgledu czy jest glupim psem czy glupim czlowiekiem ;-)

To tylko slogan. Miłość jest powiązana z czasem, więc nie obdarzysz każdego.
Osobiście wolę obdarzać ludzi.

76. Data: 2002-03-27 09:16:24

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Loonie" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Słowo
> "miłość" mam zarezerwowane. Ot tyle. Kocha się ludzi lubi się psy (bardzo

ja tam też kochałabym koty gdybym je miała i to na równi z psami

77. Data: 2002-03-27 09:19:24

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> a écrit dans le message
news: a7q69e$ssp$...@n...tpi.pl...

> O, stary! zafrapowales mnie. Uwazasz, ze kazdy dysponuje jakims tam
> potencjalem milosci i jak go odda troche tu, to mu tam braknie? Ja tam
> uwazam, ze milosc sie mnozy z kazda kochana istota, ale moze sie myle??

IMO miłość jest powiązana z czasem, więc powiedzieć: "obdarzam tego to i
tego, o i jeszcze tego!" to sobie każdy może, ale wykonać jest już trudniej.
Więc wolę poświęcać swój cenny czas ludziom niż zwierzętom. Poza tym, że
"kochanie zwierząt" to dla mnie tro(szk)(ch)ę nie ta terminologia. Tu
zwlekamy z tymi słowami, szanujemy je, są bardzo ważne, a tutaj buch!
"Kocham mego pieska - jest cudowny!". Bardzo to dla mnie dziwne, bardzo.
Rozumiem, że zwierzęta są dla niektórych może milsze, psy podobno nie
zdradzają, zawsze merdają (nome nomen) ogonem, głowa ich nie boli, humorów
nie mają, ale... tego nie rozumiem.
--
Pozdrowienia
Loonie

78. Data: 2002-03-27 09:19:39

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko slogan. Miłość jest powiązana z czasem, więc nie obdarzysz
każdego.
> Osobiście wolę obdarzać ludzi.

bardzo ciekawa teoria tylko co nie jest powiązane z czasem na naszej
planecie
a lubienie nie jest powiązanie z czasem, a nienawiść złość i inne uczucia

i wolę obdarzać czasem miłością zwierze niż człowieka każde zwierze
zasługuje na miłość ale nie każdy człowiek

Joanna

79. Data: 2002-03-27 09:22:26

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ale jaka piękna wspaniała i cudowna

nie zawsze czasami potrafi sprawic wiele bolu i cierpienia

pzdr.
Nea

80. Data: 2002-03-27 09:23:19

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwlekamy z tymi słowami, szanujemy je, są bardzo ważne, a tutaj buch!
> "Kocham mego pieska - jest cudowny!". Bardzo to dla mnie dziwne, bardzo.

ja mówię bardzo często do mojego męża przy każdej sposobności "Kocham Cię"
pies tego nie usłyszał

> Rozumiem, że zwierzęta są dla niektórych może milsze, psy podobno nie
> zdradzają, zawsze merdają (nome nomen) ogonem, głowa ich nie boli, humorów
> nie mają, ale... tego nie rozumiem.
> --

i psy też potrafią sie obrazić

Joanna

[Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
co jest "lepsze" ?
iść czy nie iść (znowu ślub)
bezczlowieczenstwo
urlop macierzyński