Piony gazowe i Gazomierz w bloku a przepisy

11. Data: 2013-02-20 15:31:26

Temat: Re: Piony gazowe i Gazomierz w bloku a przepisy
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo wrote:

> Bo np idzie w ścianie pomiędzy WC i łazienką razem z pionami wodnymi i
> pionem grzewczym i w niczym nie przeszkadza.
> Jak mi będą chcieli wyciągnąć gaz "na klatkę", to rura będzie szła
> przez całe mieszkanie i, o ile dobrze pamiętam, nie może być
> zabudowana.
> To ja już wolę ten pion i pana co raz na rok przyjdzie spisać
> licznik...
> Inna sprawa, że na klatce schodowej nie bardzo jest miejsce na
> jakiekolwiek rury i liczniki.
>
> A jak się uprą to po prostu wywalę płytę gazową i problem z głowy.

bardzo teoretycznie... bo będziesz musiał wystapić o nowe warunki do zakładu
energetycznego:) żeby mieć do czego podłączyć płytę grzewczą elektryczną :)

12. Data: 2013-02-21 08:03:08

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak mi będą chcieli wyciągnąć gaz "na klatkę", to rura będzie szła przez
> całe mieszkanie i, o ile dobrze pamiętam, nie może być zabudowana.

Też była rewolucja z wyniesieniem licznika na zewnątrz. Ale wynieśli. Przyzwyczaisz
się do rury. :)

> To ja już wolę ten pion i pana co raz na rok przyjdzie spisać licznik...
I akurat nie w porę.

> Inna sprawa, że na klatce schodowej nie bardzo jest miejsce na
> jakiekolwiek rury i liczniki.
Złudzenie. Też mi się wydawało, że nie ma. A są: i licznik i rury i szafki.

> A jak się uprą to po prostu wywalę płytę gazową i problem z głowy.
I co w zamian? Elektryczność? Jednofazowa? Bez sensu.

13. Data: 2013-02-21 10:29:53

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Koval wrote:
> [...]
> szafki.

> I co w zamian? Elektryczność? Jednofazowa? Bez sensu.

ja sobie powiedziałem że żadnego gazu, mam LPG z rury, jest za drogi a
właściwie dodatki do gazu są za drogie, co miesiąc płacę ponad 40zł za
1m3 gazu
jak przyjdzie czas zmienić kuchnię to przełączam się na prąd,
oczywiście mogę zostać ostudzony cenami podłączenia - trzeba zmienić
na 3f

jeffrey

14. Data: 2013-02-21 11:21:58

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-20 16:31, Marek Dyjor pisze:

> bardzo teoretycznie... bo będziesz musiał wystapić o nowe warunki do
> zakładu energetycznego:) żeby mieć do czego podłączyć płytę grzewczą
> elektryczną :)

Prawdę mówiąc nie orientuję się wcale jakie są koszty takiego
przedsięwzięcia. Duże?

A kto płaci za przeróbki związane z przeniesieniem gazu na korytarz?
Jeśli mieszkańcy to spodziewam się, że będzie więcej chętnych na prąd i
koszty się nieco rozłożą.

15. Data: 2013-02-21 12:11:22

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miroo wrote:

> Prawdę mówiąc nie orientuję się wcale jakie są koszty takiego
> przedsięwzięcia. Duże?

około 1500zł plus minus zależy ile mocy wymyślisz

> A kto płaci za przeróbki związane z przeniesieniem gazu na korytarz?
> Jeśli mieszkańcy to spodziewam się, że będzie więcej chętnych na
> prąd
> i koszty się nieco rozłożą.

to wykonuje zarządca budynku najczęściej z funduszu remontowego

jeffrey

16. Data: 2013-02-21 12:45:35

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 21 Feb 2013 11:29:53 +0100 osobnik zwany Jeffrey
napisał:

> ja sobie powiedziałem że żadnego gazu, mam LPG z rury, jest za drogi a
> właściwie dodatki do gazu są za drogie, co miesiąc płacę ponad 40zł za
> 1m3 gazu

ile? coś ci się chyba przecinek przesunął

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

17. Data: 2013-02-21 12:51:45

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti wrote:

> ile? coś ci się chyba przecinek przesunął

no widzisz się nie przesunął , zużywam około 1m3 gazu bo mało gotuję a
piekarnik elektryczny i tyle mam na fakturze

jeffrey

18. Data: 2013-02-21 12:55:05

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeffrey wrote:

> no widzisz się nie przesunął , zużywam około 1m3 gazu bo mało gotuję
> piekarnik elektryczny i tyle mam na fakturze
>
> jeffrey

jeszcze raz sprawdziłem ile płacę i rzeczywiście jest błąd ale i tak
wychodzi za dużo
płacę 241,47 za rok zużycie 13m3

jeffrey

19. Data: 2013-02-22 07:36:53

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5125f726$0$1208> ja sobie powiedziałem że żadnego gazu, mam LPG z rury, jest za
> [...]
> jak przyjdzie czas zmienić kuchnię to przełączam się na prąd,
> oczywiście mogę zostać ostudzony cenami podłączenia - trzeba zmienić

Dodatki do prądu tak samo. :)
Sprawdź czy jest możliwość 3f lub tylko 2f bo 1f to mało.

20. Data: 2013-02-22 09:23:30

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Koval wrote:
> [...]
> gazu, mam LPG z rury, jest za drogi a
>
> Dodatki do prądu tak samo. :)
> Sprawdź czy jest możliwość 3f lub tylko 2f bo 1f to mało.

tylko sam rozumiesz prąd jest niezbędny a gaz nie ( przynajmniej w
teorii )

jeffrey

Samsung fq115t001 - ( piekarnik z mikrofalą ) żarówka
przewiercona rura- czyja wina?
Autoryzowany serwis lodówek
zamrażarka do piwnicy
wybuch w kominku