Piony gazowe i Gazomierz w bloku a przepisy

21. Data: 2013-02-22 09:36:08

Temat: Re: Piony gazowe i Gazomierz w bloku a przepisy
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
news:51273919$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

> tylko sam rozumiesz prąd jest niezbędny a gaz nie ( przynajmniej w
> teorii )

Gotowanie na jednym "palniku" pewnie też wchodzi w grę ale możliwość użycia dwóch
lub więcej "palników" jest bardziej komfortowa. To, że płytę grzewczą można podłączyć
pod jedną fazę nie oznacza, że można korzystać ze wszystkich pól jednocześnie.

22. Data: 2013-02-22 10:01:57

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Koval wrote:
> [...]
> grzewczą
> można podłączyć pod jedną fazę nie oznacza, że można korzystać ze

ja mam do dyspozycji 6kW i narazie nie miałem sytuacji że prąd się
wyłączył z przeciążenia ale na dzisiaj palniki mam gazowe piekarnik
elektryczny ale jak się do tego dołoży 4 palniki elektryczne to będzie
problem

jeffrey

23. Data: 2013-03-17 08:32:50

Od: Rabarbar <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepisy się zmieniają, jest okres przejściowy i się skończy - mają ci
> wtedy odciąć gaz bo instalacja nie spełnia wymogów bezpieczeństwa ?
> intalacja nie może być ukryta i tyle, wiele osób ma na trasie jakieś
> szafki, pawlacze itp to muszą zdjąć i nie ma dyskusji

ta a teraz ciągną to przez środek mieszkania przez środek przedpokoju
rura gazowa, kuchni i łazienki i nie można tego zabudowaĆ!

24. Data: 2013-03-17 08:33:26

Od: Rabarbar <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-20 14:33, Marek Dyjor pisze:

> żeby mógł nie płacić za gaz bez ryzyka odcięcia gazu :)

bingo

25. Data: 2013-03-17 08:37:25

Od: Rabarbar <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-17 09:33, Rabarbar pisze:

> bingo

a dokładniej mogli mi ściągnąć gazomierz za niepłacenie a ja se zrobić
połączenie i nikt by tego nie wykrył

czyli jest to robienie dobrze gazowni, mi chodzi o podstawy PRAWNE a
jeszcze nikt tu nie napisał

26. Data: 2013-03-18 06:07:19

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rabarbar" <t...@i...pl> napisał w wiadomości news:514580c4$0$1210>
czyli jest to robienie dobrze
> gazowni, mi chodzi o podstawy PRAWNE a
> jeszcze nikt tu nie napisał

http://www.cm-uj.krakow.pl/bhp/ppoz/warunki_technicz
ne_budynkow.pdf
§ 166. [Gazomierze]

Samsung fq115t001 - ( piekarnik z mikrofalą ) żarówka
przewiercona rura- czyja wina?
Autoryzowany serwis lodówek
zamrażarka do piwnicy
wybuch w kominku