Re: Piramida

From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Piramida
Date: Fri, 25 Oct 2002 08:31:23 +0200

> Forma czy treść Cię naprawdę zniechęca???

raczej rozmówca

> Drobiazg...

> Dlatego, że wiesz, ze nie słucham tylko bardzo dokładnie czytam....
> Zgadłem???

I znowóż ta małostkowość i dosłowne traktowanie przenośni :((
Rozczarowujesz mnie Januszu :((

> Ot, jak w średniowieczu, do rozstrzygnięcia damy wzywam. :-)
> Dopraszam się by rozstrzygnięcie zapadło czy uchybiłem w tym wątku dobrym
> obyczajom..., czy za brak uprzejmości trzeba mnie zganić, a może moje
> pytania zbyt intymne były???

Chcesz niepokoić niewinne damy, dla rozstrzygnięcia oczywistego :(((

> Nie koniecznie. Czytać umiem.

> Hi!hi! nawet nie wyobrażasz sobie na ile....

Chyba faktycznie trudno mi sobie wyobrazić

> pożaru

> No więc od kilku dni mam nadzieję, ze uda mi się zrozumiec jegomościa
który
> o piramidkach ostrzących żyletki i konserwujących padlinę opowiada
natomiast
> unika jak ognia odpowiedzi na proste pytania na ten temat. Jakaś wiedza
> tajemna czy co????

Jakiego ognia? Ty znowu z tymi strażakami i pożarami :((
Jeżeli dokładnie czytasz, jak sam stwierdziłeś, to przeczytaj
początek ponownie już wyjaśniłem dlaczego nieodpowiadam.
Niesądzisz że to retoryczne pytani.
Pewnie z twojego punktu widzenia nie :((

> konserwujących
> I nadal nic.... niestety!

> I tego Ci gratuluję!:-)

Nie masz czego posadziła je moja szanowna małżonka :)
Ale sam za to zacząłem chodować od tego roku drzewka
bonssai. Ale pewnie tego mi nie pogratulujesz, ponieważ
z Twojego punktu widzenia znęcam się nad tymi drzewkami :)
Chociaż przyznam Ci się do czegoś, teraz to zgaduję, ponieważ nie
potrafię przewidzieć Twojej odpowiedzi :)

> ??????
> P.S.
> Zgoda pełna. Bez Twoich odpowiedzi na 5 prostych pytań to lepiej
> zakończyć....
> Tylko... dlaczego uroczyście?

Chciałem być grzeczny a Ty mnie nie doceniłeś :((
Ale jeśli Twoja wola takow jest, to wycofuję uroczyste zakończenie.
Poprostu zakańczam.

Tak na marginesie mówiąc, to cieszę się bardzo że chociaż
co do jednego się zgadzamy :))))))))

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Pozdrowionka

Darek

P.S. Dzięki za m.......
Ups, chciałem już napisać, że dziekuję za miłą i konstruktywną
rozmowę, ale w porę się opamiętałem, pewnie znów byś mnie