Re: Piwo w diecie :) Jakies tam moje amatorskie spostrzezenia.

Data: 2005-01-12 08:31:53
Temat: Re: Piwo w diecie :) Jakies tam moje amatorskie spostrzezenia.
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

no to ja zaczne ja schudlem od lutego 2004 do dzis 35 kg (ze 128 na 93)
a piwka,wina i gorzalki sobie nie zaluje.
zaczelem cwiczyc na silowni tzn domowej i przybralem mase do 95 kg
cwicze od 2 mc
ostatnio 3 mc temu przestalem pic wogole i nic sie nie zmienilo ! niechudlem
przybieralem mase od cwiczen
wiec potwierdzam ze picie piwa nie szkodzi tak bardzo

> ps2. dodam jeszcze że proszę się niczym nie sugerować , komuś to może
> zaszkodzić czy cus, poza tym nie da się nic osiągnąć bez ruchu.

mozna mozna 35 kg i chodze dzieniie 2,5 km ale zawsze chodzilem tyle ze
jezeli chcial bym zejsc ponizej 90 kg to jednak trzeba bedzie
no ale mam 191 cm wzrostu wiec nie schodze ponizej ;)

> Przemysław 'Kovic' Zalewski
> plfoto : http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=kovi
> http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=Kov_
12

oo ladne ladne widze ze stad sie biora spacery po 20 km ;)

--
Niedzwiedz
Chce juz poleżeć na trawie z tanim winem w łapie :)