Pizza MM

1. Data: 2004-04-18 15:53:18

Temat: Pizza MM
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ochotę na pizzę.... Nie może oczywiście być z serem, kiełbasą ani z
niczym takim...
Albo żeby Włochów nie urazić: Mam ochotę na placek drożdżowy z dodatkami na
ostro... Jakiś z cebulą, pomidorami czy czymś takim..
Macie jakies wypróbowane przepisy???
Olik

2. Data: 2004-04-18 18:42:07

Temat: Re: Pizza MM
Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

> [...]
> Albo żeby Włochów nie urazić: Mam ochotę na placek drożdżowy z dodatkami na
> ostro... Jakiś z cebulą, pomidorami czy czymś takim..

jest jeszcze papryka, ogorki sprobuj kiszone, moze rzodkiewka ?, por chyba
tez. Smacznego! Jak bedzie za ostra zrob owocowa. Przetestuj i daj znac
jak smakuje.

Rybki tez odpadaja?

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

3. Data: 2004-04-18 19:03:08

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tez. Smacznego! Jak bedzie za ostra zrob owocowa. Przetestuj i daj znac

Rybki chyba mogą być...
Zabiorę się pewnie w next weekend, ale dam znac.
Olik

4. Data: 2004-04-19 09:46:44

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
wszystko to brzmi bardzo smakowicie.
Tylko jak zrobic to ciasto, zeby bylo MM?
Pozdrawiam
Halina

5. Data: 2004-04-19 17:50:35

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Apr 2004 11:46:44 +0200, <h...@p...onet.pl> napisał:

> Witam
> wszystko to brzmi bardzo smakowicie.
> Tylko jak zrobic to ciasto, zeby bylo MM?

No wlasnie:) To mnie najbardziej intryguje:)

--
s(00)mal \ white
gg:1337396 \ &

6. Data: 2004-04-19 18:44:49

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@g...xxx> napisał w wiadomości
> No wlasnie:) To mnie najbardziej intryguje:)

Mąka, drożdze, woda... ziemniaków przeca dodać nie mogę :-(
Olik

7. Data: 2004-04-19 21:16:50

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@p...onet.pl:

> wszystko to brzmi bardzo smakowicie.
> Tylko jak zrobic to ciasto, zeby bylo MM?

Podobnie jak na zwykla pizze, tyle ze z pelnoziarnistej maki?
Przyznam, ze mnie tez kusi sprobowanie - tyle ze nie bardzo wyobrazam
sobie pizze/placek pizzopodobny bez sera. A nie wykombinowalam jeszcze,
czym beztluszczowym mozna by go zastapic, co wiecej, obawiam sie,
ze sie nie da :(

BA

8. Data: 2004-04-19 21:19:32

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Anna napisał:

> [...]
> sobie pizze/placek pizzopodobny bez sera. A nie wykombinowalam jeszcze,
> czym beztluszczowym mozna by go zastapic, co wiecej, obawiam sie,

Ja robilam, nawet niezle wychodzi, pol na pol pelnoziarnista zytnia i
pelnoziarnista pszenna. Tylko tego sera brak. Sosik na pizze, pieczarki,
cebulka, pomidorki i takie rozne zielska. Da sie zjesc:-)

Edytka [edymon]

9. Data: 2004-04-20 04:51:30

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości
> Ja robilam, nawet niezle wychodzi, pol na pol pelnoziarnista zytnia i
> pelnoziarnista pszenna. Tylko tego sera brak. Sosik na pizze, pieczarki,
> cebulka, pomidorki i takie rozne zielska. Da sie zjesc:-)

Ja myślę, że zrobię... z kapustą kiszoną i pieczarkami! Odważna jestem...
A kiedys jadłam pizze z twarogiem i pomidorami. Pycha!!!!!
Olik

10. Data: 2004-04-20 07:41:20

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jak na zwykla pizze, tyle ze z pelnoziarnistej maki?

obawiam sie, ze to nie bardzo wyjdzie. Pizzy nie probowalam, ale inne rzeczy
tak i ta maka strasznie sie klei, a jak cos sie zrobi, to jest strasznie
twarde i lamliwe. Takze np pierogi odpadaja. Chyba ze cos zle robilam.

> [...]
> sobie pizze/placek pizzopodobny bez sera. A nie wykombinowalam jeszcze,
> czym beztluszczowym mozna by go zastapic, co wiecej, obawiam sie,

Nawet we Wloszech mozna zjesc taka pizze. Bez sera i na to rzucone swieze
pomidory i rukola - pychotka!

pozdrawiam

Paula

dieta kobiety w ciąży ze zbyt wysokim poziomem cukru
Dieta Gołoty...
Soki owocowe
Piwo pszeniczne
poradzicie?!