Placek drozdzowy z czarna porzeczka?

11. Data: 2007-07-10 11:17:09

Temat: Re: Placek drozdzowy z czarna porzeczka?
Od: Yarael Poof <m...@p...USUNTOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mąkę przesiewałem, mam takie "cóś" co wygląda jak kubek metalowy, na
dole ma siatkę metalowa i tak powiedzmy nożyki, co poruszają mąkę jak
naciśnie się uchwyt. Rzeczywiście np. przy biszkopcie jest totalna różnica.
Zanim nasypałem owoc, za rada mamy leciutko posypałem powierzchnie
ciasta mąką ziemniaczaną i owoc jakoś tak lepiej sie utrzymywał. Potem w
sumie nawet nie tyle opadł, co ciasto tak urisło ze go wrecz wepchnelo w
dół :)

Maciej

12. Data: 2007-07-10 16:24:40

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie - nie zawiedziesz się, choć czasem możesz się wstrząsnąć
> niekoszernością mąki... :-P))))

Zamknę oczy, jak bedę wyrzucać zawartośc sitka po przesianiu :-)

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

13. Data: 2007-07-10 16:26:04

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yarael Poof" <m...@p...USUNTOonet.pl> napisał w wiadomości
> Zanim nasypałem owoc, za rada mamy leciutko posypałem powierzchnie ciasta
> mąką ziemniaczaną i owoc jakoś tak lepiej sie utrzymywał. Potem w

Hmm, ciekawa metoda :-) Ja słyszałam o obtaczaniu owoców w mące przed
wsypaniem ich na ciasto.

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

14. Data: 2007-07-17 15:27:08

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu chciałam Ci podziękować za ten przepis na placek drożdżowy.
Ciasto fantastyczne, nie miałam już porzeczki ale były czereśnie
"Pycha" słyszę radosne odgłosy z kuchni :-)

Pozdrawiam

Monika

15. Data: 2007-07-18 18:39:01

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Basiu chciałam Ci podziękować za ten przepis na placek drożdżowy.
> Ciasto fantastyczne, nie miałam już porzeczki ale były czereśnie
> "Pycha" słyszę radosne odgłosy z kuchni :-)

Cieszę się i chyba sama też się skuszę :-)

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia testujące dziś pierogi drożdżowe z borówkami amerykańskimi

Coś dla Pansli ;)
ciasto z brzoskwiniami z puszki
Z jakich ziemniakow frytki i czym zabezpieczyc biszkopt
[allegro] zestaw przypraw nowiutki okazyjnie
OJCZE WYZWÓL MNIE !