Placek po węgiersku

1. Data: 2005-06-08 14:47:56

Temat: Placek po węgiersku
Od: Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie: jak przyrządzić placek ziemniaczany do tej potrawy, żeby się
nie rozpadł na patelni?
Dzisiaj się okazało, że ciasto było za rzadkie i placka nie dało się
przerzucić, bo się rozpadł :(

--
- Czy to napój magiczny?
- Nie, kalafiorowa.

2. Data: 2005-06-08 15:09:23

Temat: Re: Placek po węgiersku
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panoramx napisał(a):
> [...]
> się nie rozpadł na patelni?
> Dzisiaj się okazało, że ciasto było za rzadkie i placka nie dało się

Może więcej mąki? Albo jajka, bo w sumie to ono wiąże? A jak robiłeś?

tapta
GG:4082847

3. Data: 2005-06-08 15:11:46

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panoramx" <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> napisał w
wiadomości news:op.sr13d6rrl2ms43@drottnar.drottnar...
> [...]
> się nie rozpadł na patelni?
> Dzisiaj się okazało, że ciasto było za rzadkie i placka nie dało się

Napisz jak robisz, to napiszę Ci jak ja robię - mi się nie rozpadają :)
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

4. Data: 2005-06-08 21:00:11

Od: Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Jun 2005 17:11:46 +0200, @nn <jurek@post> napisał:

> Napisz jak robisz, to napisz? Ci jak ja robi? - mi si? nie rozpadaj? :)
> Ania

Starte na tarce ziemniaki zmieszałem z mąką i z jajkiem. Dodałem sól i to
wszystko...

--
- Czy to napój magiczny?
- Nie, kalafiorowa.

5. Data: 2005-06-08 21:15:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panoramx" <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> napisał w
wiadomości

> Starte na tarce ziemniaki zmieszałem z mąką i z jajkiem. Dodałem sól i to
> wszystko...

Jesli robiles z mlodych ziemniakow...maja wiecej wody, to i maki trzeba
odpowiednio wiecej (albo zlac nadmiar).

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

6. Data: 2005-06-08 22:01:34

Od: Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Jun 2005 23:15:11 +0200, Iwona_s <i...@T...pl>
napisał:

> U?ytkownik "Panoramx" <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> napisa? w
> wiadomo?ci

> Jesli robiles z mlodych ziemniakow...maja wiecej wody, to i maki trzeba
> odpowiednio wiecej (albo zlac nadmiar).

Nie, nie. Placki były robione ze starych ziemniaków. Z młodych to bym
nawet nie próbował, bo by mi wyszły młode placki ;)))

--
- Czy to napój magiczny?
- Nie, kalafiorowa.

7. Data: 2005-06-08 22:15:05

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panoramx napisał:

> Mam pytanie: jak przyrządzić placek ziemniaczany do tej potrawy, żeby
> się nie rozpadł na patelni?
> Dzisiaj się okazało, że ciasto było za rzadkie i placka nie dało się
> przerzucić, bo się rozpadł :(

Jak z temperaturą tłuszczu? Nie była za niska? A patelnia jaka _wielka_?
--
pa, Basiabjk

8. Data: 2005-06-09 08:49:00

Od: Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jun 2005 00:15:05 +0200, BasiaBjk <b...@q...pl>
napisał:

> Jak z temperaturą tłuszczu? Nie była za niska? A patelnia jaka _wielka_?

Tluszcz byl goracy... nie wiem, czy nie za niski. A patelnia byla o taaaka
;) A tak powaznie, to ok 20 - 25 cm.

--
- Czy to napój magiczny?
- Nie, kalafiorowa.

9. Data: 2005-06-09 09:25:22

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie, nie. Placki były robione ze starych ziemniaków. Z młodych to bym
> nawet nie próbował, bo by mi wyszły młode placki ;)))

No zapewne. Osobiscie wole ze starych.
Byc moze, ze wlasnie za mala ilosc maki...

10. Data: 2005-06-09 13:27:13

Od: "Qq" <q...@p...polska> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości
> Napisz jak robisz, to napiszę Ci jak ja robię - mi się nie rozpadają :)
> Ania
> --

no, jak?

Qq