koper do ogorkow

1. Data: 2005-06-08 12:47:32

Temat: koper do ogorkow
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od jakiegos tygodnia zagladam na Stary Kleparz (targowisko m.in. warzywne w
centrum Krakowa)
i za nic nie moge znalezc kopru do ogorkow.
I tu pojawiaja sie pytania:
1)czy to jakas zaraza przyszla? czy gdzie indziej nie ma z tym problemow? No
bo przeciez nie jest chyba za wczesnie?
2)czy kwiatostan kopru mozna zastapic w ostatecznosci zwyklym koperkiem? Czy
to cos da? I czy jadalnym jest?

pozdrawiam
Ilona

2. Data: 2005-06-08 13:06:25

Temat: Re: koper do ogorkow
Od: "Duzy Mis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1)czy to jakas zaraza przyszla? czy gdzie indziej nie ma z tym problemow?
> No
> bo przeciez nie jest chyba za wczesnie?

Żadnej zarazy nie ma. W Łodzi jest koper do ogórków na każdym straganie,
chrzan młody też :-)

> 2)czy kwiatostan kopru mozna zastapic w ostatecznosci zwyklym koperkiem?
> Czy to cos da? I czy jadalnym jest?

Próbowałem do małosolnych do szybkiego spożycia. Nie było może "zabójczego"
aromatu ale też nic złego się nie stało.

Pozdrawiam
Duzy Mis

3. Data: 2005-06-08 13:21:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iloneska napisał(a):

> i za nic nie moge znalezc kopru do ogorkow.

To jeszcze nie sezon na ogórki i koper. Poczekaj do lipca/sierpnia.

Ewa

4. Data: 2005-06-08 13:37:52

Od: Kanta <k...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iloneska napisał:

> od jakiegos tygodnia zagladam na Stary Kleparz (targowisko m.in. warzywne w
> centrum Krakowa)
> i za nic nie moge znalezc kopru do ogorkow.

bo to jeszcze chyba nie ten czas na taki koper, chociaz ostatnio jakoś
wiekszość warzywek już jest:)

> 1)czy to jakas zaraza przyszla? czy gdzie indziej nie ma z tym problemow?

no ja w krakowie jeszcze nie trafilam, ani na straym, ani na nowym ani w
przyosiedlowych warzywniakach też nie ma :(

> 2)czy kwiatostan kopru mozna zastapic w ostatecznosci zwyklym koperkiem?

można bez problemu, tylko trzeba go dać duuuużo, ogórki małosolne
wychodzą w sam raz, a nawet kilka razy, bo u mnie to już któreś
małosolnienie idzie :)

papatki
kanta

5. Data: 2005-06-08 14:06:08

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iloneska" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d86p7j$7dm$1@inews.gazeta.pl...
> pozdrawiam
> Ilona
widzialam wczoraj u siebie, w sklepie na Dworcowej, ceny nie znam bo nie
pytalam, ale ide teraz w tamta strone to zdam pozniej relacje

ewa

6. Data: 2005-06-08 16:24:53

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm>

> To jeszcze nie sezon na ogórki i koper. Poczekaj do lipca/sierpnia.

To widocznie są jakieś lokalne problemy, ja tam już drugie nastawiłem.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-06-08 18:49:45

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm>

> To widocznie są jakieś lokalne problemy, ja tam już drugie nastawiłem.
> pozdr. Jerzy
zacier z ogorkow hmm...
lokalny smakolyk...
interesujace napiszmy nastawienie ;)
Mars

8. Data: 2005-06-24 11:10:08

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iloneska":

> od jakiegos tygodnia zagladam na Stary Kleparz (targowisko m.in. warzywne
> w centrum Krakowa)
> i za nic nie moge znalezc kopru do ogorkow.

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi ;-)
Koper do kiszenia w koncu na Kleparzu dostalam, ale nadal to wielki rarytas,
przynajmniej w te dni, kiedy ja tam bywam.

Uwielbiam ten zapach koprowo-czosnkowy w kuchni.

pozdrawiam serdecznie
Ilona

Knedle
co to jest burghul
Zapiekanka - moje wczorajsze dzielo
gdzie kurs gotowania? ;(
jak Rosjanie klasyfikują sobie wódeczkę...