co to sa te małosolne?

1. Data: 2005-06-08 14:05:53

Temat: Re: co to sa te małosolne?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-08 16:07:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kasia* skreślił te oto słowa:

> cześć
> kochani , wiem że to pytanie szlenie naiwne tym bardziej że gotuje tudzież
> zajmuje się sprawami domowymi od dziecka ale niech mi ktos wytłumaczy co to
> są te ogórki małosolne?
> Czy to takie kiszone do połowy?
> jaki to ma smak?

To sa ogórki ledwo "trącone", nie dokumentnie ukiszone, ale takie
zielonkawosurowe z posmakiem soli. Przy dobrych warunkach cieplnych można
zaczynac je jeść dwa dni po przygotowaniu.
Trudno to opisac...niby surowe, a już nie surowe, niby słone, ale nie
tylko...
Ale pyszne... w moim rodzinnym domu 1,5 kg ogórków (taki garnek kamionkowy
był) trzem osobom starczało na max 2 dni jedzenia.

--
Lia

2. Data: 2005-06-08 14:07:32

Temat: co to sa te małosolne?
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
[...]
Przepisy owszem czytałam ale o samej istocie rzeczy nic mi to nie rozjaśnia.
niedionformowana Kasia

3. Data: 2005-06-09 05:43:19

Od: Mariusz Balik <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> Ale pyszne... w moim rodzinnym domu 1,5 kg ogórków (taki garnek kamionkowy
> był) trzem osobom starczało na max 2 dni jedzenia.

O tak, trącone to dobre słowo :) w środku są jeszcze słodkie...
Nigdy nie udało nam się doczekać tych dwóch dni, zazwyczaj już
następnego popołudnia ogórki znikały. :)

4. Data: 2005-06-09 13:49:33

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-09 15:51:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kasia* skreślił te oto słowa:

> dZIEKI WIELIKIE
> nabrałam ochoty i teraz tylko pozostaje czekać na te pierwsze

Nie ma na co czekać. Już można robić te pierwsze :)

--
Lia

5. Data: 2005-06-09 13:51:05

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dZIEKI WIELIKIE
nabrałam ochoty i teraz tylko pozostaje czekać na te pierwsze
Kasia

koper do ogorkow
Knedle
co to jest burghul