Płyta gazowa palnikowa czy elektryczna ceramiczna ?

1. Data: 2004-10-08 20:35:43

Temat: Płyta gazowa palnikowa czy elektryczna ceramiczna ?
Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Proszę o wskazanie może jakiegoś artykułu, w którym znalazłbym porównanie
kosztów eksploatacji - chodzi mi o zużycie energii:
kuchnia gazowa / kuchnia elektryczna ceramiczna.

Pozdrawiam.

1. Data: 2004-10-08 21:06:27

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 08.10.04 22:35:43 niejaki Wojtek napisał:
> Witam.
> Proszę o wskazanie może jakiegoś artykułu, w którym znalazłbym porównanie
> kosztów eksploatacji - chodzi mi o zużycie energii:
> kuchnia gazowa / kuchnia elektryczna ceramiczna.

a myślałeś o kuchni ceramicznej gazowej?? - imho łączy łatwość obsługi i
czystość elektrycznej z ekonomią gazowej

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-10-09 08:36:15

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko czytałem. Podobno jest nabardziej ekonomiczna ale droga.

1. Data: 2004-10-09 08:55:25

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 09.10.04 10:36:15 niejaki Wojtek napisał:
> Tylko czytałem. Podobno jest nabardziej ekonomiczna ale droga.

mam takową -zapłaciłem 2700 - no ale wygoda kosztuje - ale nie żałuję
wydanych pieniędzy - bardziej bym chyba żałował kupując indukcyjną

1. Data: 2004-10-09 13:59:51

Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Oct 2004 10:55:25 +0200
p0li <p...@p...onet.pl> naskrobał(a):

> mam takową -zapłaciłem 2700 - no ale wygoda kosztuje - ale nie żałuję
> wydanych pieniędzy - bardziej bym chyba żałował kupując indukcyjną

tylko wez teraz na nia upusc cos ciezszego..

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

1. Data: 2004-10-09 22:08:45

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 09.10.04 15:59:51 niejaki Sierp napisał:
> Dnia Sat, 9 Oct 2004 10:55:25 +0200
> p0li <p...@p...onet.pl> naskrobał(a):

> tylko wez teraz na nia upusc cos ciezszego..

efekt będzie dokładnie taki sam jak z płytą elektryczną/indukcyjną

1. Data: 2004-10-11 06:45:41

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Oct 2004 00:08:45 +0200
p0li <p...@p...onet.pl> wrote:

> efekt będzie dokładnie taki sam jak z płytą elektryczną/indukcyjną

tak, ale z tego rozumiem rozwazana jest roznica miedzy gazowa
a elektryczna ceramiczna

Sierp

1. Data: 2004-10-21 17:50:17

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście gazowa zużywa więcej energii, ale energia ta jest tańsza.
Z drugiej strony roduktem spalania gazu są dwutlenek węgla i para wodna, co nie jest
bez wpływu na mikroklimat w pomieszczeniu i
całym mieszkaniu.
Jak dla mnie ideał to płyta mieszana powiedzmy 90 cm z palnikami i elektrycznymi, i
gazowymi.
Na gazie jakoś fajniej się smaży :-)
JaC

> tak, ale z tego rozumiem rozwazana jest roznica miedzy gazowa a elektryczna
ceramiczna

Bardzo i pilnie potrzebuję...
Materac lateksowy vs termo-elastyczny
gipsowanie ścian w pokoju.