Pralka TAMAT 500 - programowanie

1. Data: 2004-10-08 15:52:51

Temat: Pralka TAMAT 500 - programowanie
Od: Pawel Dunczewski <p...@m...edu.AntySpam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

Czy ktos moze podzielilby sie instrukcja programowania pralki
wzmiankowanej w temacie? Przypadlo mi w udziale takie ustrojstwo,
a tu na tej grupie, widzialem w archiwum, juz kiedys wymieniano
owe instrukcje, lecz na privie...

docenie takze skrocony opis funkcji, gdyby ktos chocby tym
dysponowal ;-)

--
- ._ _| ._' _ __ - Paweł Duńczewski * (+48) 693342694 -
- |_)(_||_|| |(_ /_ - http://pd.un.cz/ * --------------- -

1. Data: 2004-10-08 20:00:37

Temat: Re: Pralka TAMAT 500 - programowanie
Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam całą instrukcję zeskanowaną w formacie *.tif
Wszystko zajmuje 17,5MB. Chętnie Ci prześlę.
Kontakt do mnie:
w...@p...onet.pl

Użytkownik "Pawel Dunczewski" <p...@m...edu.AntySpam.pl> napisał w
wiadomości news:slrncmddur.st0.pduncz@zodiac.mimuw.edu.pl...

- -

1. Data: 2004-10-09 12:42:54

Od: Pawel Dunczewski <p...@h...org.AntySpam.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <ck6rl7$941$1@news.onet.pl>
Wojtek pisze:
> Mam całą instrukcję zeskanowaną w formacie *.tif
> Wszystko zajmuje 17,5MB. Chętnie Ci prześlę.

dostałem, dziękuję, pozdrawiam. :-)

1. Data: 2004-10-12 10:16:21

Od: "Marcin Krukowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież ta pralka jest starsza od ciebie (chyba). Moi rodzice w końcu po 18
latach ją wurzucili i kupili jakąś nową (pewnie ze dwa lata pochodzi bo
teraz już tylko takie robią, tzn do końca gwarancji działają)

- -

Lustro - renowacja
Lodowka h<160cm i 2 termostaty
dzbanek do ekspresu