Polar PDG 585 Gracja - programator

1. Data: 2004-10-07 12:36:17

Temat: Polar PDG 585 Gracja - programator
Od: "Kamil Sobczyk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos moze orientuje sie (lub wie gdzie moge znalezc) informacje o tym
jakie kable (chodzi mi o kolor) podlaczyc do stykow 3C, 3, 5C, 5
programatora P-124 w pralce Polar PDG 585 ?

Pozdrawiam
Kamil

2. Data: 2004-10-07 13:15:17

Temat: Re: Polar PDG 585 Gracja - programator
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Sobczyk <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam,
> Czy ktos moze orientuje sie (lub wie gdzie moge znalezc) informacje o tym
> jakie kable (chodzi mi o kolor) podlaczyc do stykow 3C, 3, 5C, 5
> programatora P-124 w pralce Polar PDG 585 ?

3C - fioletowy
3 - żółty
5C - czerwonoczarny (zielony x 2)
5 - czarny x 2

3. Data: 2005-09-21 15:59:03

Od: bim1952 <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy przekładce programatora doszło do pomyłki z którymś z kabli. Czy
może mi ktoś napisać jak to poprawić? Kolory kabli i gniazd, czy jakiś
inny sposób ? Oczywiście chodzi o Gracje.

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

4. Data: 2005-09-22 05:31:43

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-21 17:59, bim1952 napisał(a):
> Przy przekładce programatora doszło do pomyłki z którymś z kabli. Czy
> może mi ktoś napisać jak to poprawić? Kolory kabli i gniazd, czy jakiś
> inny sposób ? Oczywiście chodzi o Gracje.

Może coś Ci pomogą schematy
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=129
8563#1298563
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=141
824&postdays=0&postorder=asc&highlight=bosch+wfb1604
&start=0
--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

5. Data: 2005-09-22 14:05:03

Od: bim1952 <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tych schematów dotarłem. Każda seria Gracjii ma inny nr programatora.
Objawia się to tym że ma inaczej rozłożone styki, co nie znaczy chyba że
każda ma inny programator. Kupiłem nowy z innym numerem i należy tylko
poprzekładać kable w/g schematu elektrycznego, nie na zasadzie programator-
programator. Czy to prawda?

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

Uszczelki do starego robota
zmywarka - pare pytan
Lodówka Whirpool