Uszczelki do starego robota

1. Data: 2004-10-07 10:06:23

Temat: Uszczelki do starego robota
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam prastary, ale całkiem sprawny robot KM8 produkcji NRD. Niektóre
części np. mikser, miały gumowe uszczelki, które całkiem już sparciały.
Czy domowym sposobem da się je czymś zastąpić? Gdzie (Warszawa) można
kupić gumę lub tworzywo o podobnych właściwościach nadające się do
kontaku z żywnością, z którego można by coś takiego wystrugać?
Pozdrawiam,
Piotr

1. Data: 2004-10-09 19:22:35

Temat: Re: Uszczelki do starego robota
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zobacz czy nie podejdą białe uszczelki (z dobrej, chyba silikonowej gumy) od
włoskich ekspresów ciśnieniowych "esspresso". Takie uszczelki w różnych
wymiarach, do różnych ekspresów widziałem dawno temu w przedziwnym sklepie
AGD koło kina Bajka na Marszałkowskiej, niedaleko Świętokrzyskiej. Te
ekspresy są wieczne, więc ta guma będzie napewno.
BTW, moje wyliczenia pokazują że Twój robot powinien mieć około 45 lat!

Pozdrowienia!
Tadeusz

1. Data: 2004-10-09 19:59:32

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| Mam prastary, ale całkiem sprawny robot KM8 produkcji NRD.

| BTW, moje wyliczenia pokazują że Twój robot powinien mieć około 45 lat!

Mnie ostatnio zmuszono do wymiany przewodu w żelazku, którego używa
starszawa krewna - żelazko jest z 1959r., znakomicie działa:-)
Robot NRD-owskiego też jest używany i ostatnio była mowa o tym, że
"wyrobiły" się te gniazda, w które wsadza się części wirujące. Mam nadzieję,
że są już nie do kupienia!

S.

1. Data: 2004-10-11 09:00:35

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Jerzy Korsak wrote:
> Te ekspresy są wieczne, więc ta guma będzie napewno.
To nie potrzebują części zamiennych ;)
> BTW, moje wyliczenia pokazują że Twój robot powinien mieć około 45 lat!
Wtedy, to chyba jeszcze nie było NRD. Robot ma tylko jakieś 30 lat.
Pozdrawiam,
Piotr

zmywarka - pare pytan
Lodówka Whirpool
Drewno kominkowe
malowanie ścian
strych -- jak to jest z prawnego punktu widzenia?