malowanie ścian

1. Data: 2004-10-07 05:08:21

Temat: malowanie ścian
Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

jakie są techniki malowania ścian, które potem wyglądają jak wyłożone
tapetą. Widziałam coś takiego w pewnym domu na mazurach i niestety nie
zapytałam jak się to nazywa, a teraz chciałabym tak pomalowaćsobie jedną
ścianę w kuchni. Z góry dziękuję za podpowiedzi

Rene

1. Data: 2004-10-07 08:03:29

Temat: Re: malowanie ścian
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapytałam jak się to nazywa, a teraz chciałabym tak pomalowaćsobie jedną
> ścianę w kuchni. Z góry dziękuję za podpowiedzi

moze chodzi ci o tapete natryskowa?

widzialem cos takiego ale IMHO mi sie nie podobalo

1. Data: 2004-10-07 08:46:48

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze chodzi ci o tapete natryskowa?

to było zbliżone do tzw. "przecierki" napewno to nie była tapeta natryskowa,
ale dzieki za podpowiedź

rene

1. Data: 2004-10-08 06:48:21

Od: "Peesy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie chodzi Tobie o stiuk (chyba tak to się nazywa).
Ale to nie jest farba tylko coś w rodzaju tynku. Niedługo będą mi to kładli
więc wtedy coś więcej będę mógł powiedzieć na ten temat.

PEESY

1. Data: 2004-10-08 15:01:59

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kładli
> więc wtedy coś więcej będę mógł powiedzieć na ten temat.

Dzięki za podpowiedź, prawdopodobnie jest to stiuk. Piszę prawdopodobnie, bo
znalazłam coś takiego na stronce www
http://www.hartline.com.pl/systemy1.html ale jest to w dużym przybliżeniu i
nie do końca jestem pewna. Jak już będziesz miał pomalowane ściany to napisz
coś więcej.

rene

strych -- jak to jest z prawnego punktu widzenia?
[spam] Wykończeniówka - od zaraz
brodzik do przysznica wybudowany z terakoty...
kibel, lazienka i fetor z kanalizacji
terakota Apollo Beige