brodzik do przysznica wybudowany z terakoty...

1. Data: 2004-10-06 11:56:51

Temat: brodzik do przysznica wybudowany z terakoty...
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest kolejny pomysł na aranżację łazienki.
Może to być zbudowane na podwyższeniu, żeby się wszystkie syfony zmieściły.
Głównie chodzi mi o niestandardowy kształt - krzywe ściany pod dziwnymi
katami, więc żadne standardowe brodziki mi tam raczej nie wejdą.
Jak pochwaliłam się pomysłem mamie, która jest inżynierem budowlanym, to
powiedziała, że i tak zacznie cieknąć i się zaleje sąsiada i samo
nieszczęście z tego będzie. Trzeba kupić kabinę, ma być dobrze, a nie ładnie
i tego się nie da pogodzić i koniec.
Ma ktoś z was może jakieś "niezalewające sąsiadów" doświadczenia z takim
rozwiązaniem w łazience. Może ewentualnie jakieś rady - na co zwrócić uwagę
itp.
Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-10-06 12:25:04

Temat: Re: brodzik do przysznica wybudowany z terakoty...
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ck0ma5$arq$1@news.onet.pl...
> [...] ma być dobrze, a nie ładnie
> i tego się nie da pogodzić i koniec.[...]

Ależ oczywiście, że się da. Nakarm gugla hasłem "corian" :)

Pozdrawiam
Hanka (beton, folia w płynie, kafelki - ale i brak technicznej możliwości
zalania sąsiada ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-10-06 12:30:33

Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ oczywiście, że się da. Nakarm gugla hasłem "corian" :)
> Hanka (beton, folia w płynie, kafelki - ale i brak technicznej możliwości
> zalania sąsiada ;)

Potwierdzam, mam, 2 lata bez żadnych zastrzeżeń. Beton, dla podwyższenia
bloczki siporex, folia w płynie, klej i płytki. Jedna ze ścian zrobiona z
luksferów.

Marcin

1. Data: 2004-10-06 13:13:04

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał:

> To jest kolejny pomysł na aranżację łazienki.
(...)

Moja znajoma właśnie w ten sposób wybudowała brodzik. Po prostu
postawiony jest niewielki murek (ok. 5cm wysokości i 5 cm szerokości)
obłożony kafelkami (gres - tak dobrany, aby się nie ślizgać kiedy jest
mokry - taki sam jak podłoga w całej łazience). Ten murek ogradza
"brodzik", czy raczej - to na czym się stoi. Praktycznie na poziomie
podłogi. Zamiast kabiny - pałąk (całość jet w rogu, więc pałąk w
kształcie L) z przezroczystą (optycznie - więcej miejsca) zasłoną.
Działa super.

Pozdrawiam
PWZ

1. Data: 2004-10-06 14:28:23

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jak pochwaliłam się pomysłem mamie, która jest inżynierem budowlanym, to
> powiedziała, że i tak zacznie cieknąć i się zaleje sąsiada i samo
> nieszczęście z tego będzie.

Nonsens. Sąsiad piętro niżej w ogóle nie ma brodzika, tylko lekko zagłębioną
wykafelkowaną podłogę, i w kabinie prysznicowej drzwi z uszczelką z dołu,
które zamykając się opadają lekko i uszczelniają. Znaczy, da się...

JoP

1. Data: 2004-10-06 18:36:14

Od: "Mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykafelkowaną podłogę, i w kabinie prysznicowej drzwi z uszczelką z dołu,
> które zamykając się opadają lekko i uszczelniają. Znaczy, da się...

Owszem ale moze zaczac gnic i smierdziec......

Mach

1. Data: 2004-10-06 21:19:53

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To jest kolejny pomysł na aranżację łazienki.
> Może to być zbudowane na podwyższeniu, żeby się wszystkie syfony

nie wiem czy o cos podobnego Ci chodzi ale ciekawe rozwiazania proponuje
faryka Agrob Buchtal, ktory specjalizuje sie w basenowkach. maja wiele
programow , jednym z nich jest system plural, ktory zawiera plytki
specjalnie profilowane na brodziki.
Moze nie wychodzi to tanio ale jesli robic cos innego to mozna zainwestowac
w dobre rozwiazanie .
Dobre salony sprowadza to "cos" pod zamowienie :)
http://www.deutsche-steinzeug.de/abo_site/download/d
ownload/84_02-Plural_engl.pdf
mozna tez skorzystac z tanszej co nie znaczy ze gorszej oferty czeskiego
producenta Lasselberger-Rako
http://www.rako.cz/c_sort.php?l=cz&v=148&sr=72 z tym, ze wybor kolorow jest
ograniczony do 4 "higienicznych"
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-10-07 07:29:18

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mach" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Owszem ale moze zaczac gnic i smierdziec......

Nic nie zacznie. To standardowo stosowane rozwiazanie. Moi sasiedzi tez tak
prysznic zrobili. Da sie.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-10-07 08:01:27

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mach <m...@g...pl> napisał(a):

> Owszem ale moze zaczac gnic i smierdziec......

Niby co? Kafelki? Jak żyję, nie widziałam zgnitego kafelka. Uszczelka? Ma
kontakt z wodą i z podłożem jakieś 15 minut dziennie. Resztę tego czasu
wietrzy się i schnie. Zresztą 3 lata minęły i jakoś nic nie gnije.

JoP

1. Data: 2004-10-07 08:05:41

Temat: Re: miska sedesowa wybudowana z terakoty...
Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest kolejny pomysł na aranżację łazienki.

kibel, lazienka i fetor z kanalizacji
terakota Apollo Beige
Podzielniki Ciepła
podlaczenie odkurzacza do szlifierki oscylactyjnej
nadzór budowy domu przez "Archipelag"