Płytki oddech-omdlenia

1. Data: 2010-07-27 19:37:27

Temat: Płytki oddech-omdlenia
Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjaciółka opowiadała mi o swoim mężu.Mdleje , a lekarze nie zdiagnozowali
przypadku...Zauważyłem ,że ma bardzo płytki oddech. Wysportowany gość, na
rękach kilka minut potrafi chodzić a oddycha jak dziecko które
nabroiło...Tak płytkiego oddechu jeszcze nie spotkałem u dorosłego
mężczyzny...
Co może być przyczyną płytkiego oddechu? Zdaje się, że kilka razy wpadł w
bezdech-co może być przyczyną?
Palik

2. Data: 2010-07-27 20:01:43

Temat: Re: Płytki oddech-omdlenia
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
> dorosłego mężczyzny...
> Co może być przyczyną płytkiego oddechu? Zdaje się, że kilka razy wpadł w

cala litania przyczyn IMO niezbedna spirometria i innebadania pluc

plumke

3. Data: 2010-07-28 18:59:13

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Plumke <s...@s...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości grup

To dodam jeszcze
badana krwi potas
Serce mogą być bardzo poważne sprawy
a więc EKG ,ECHO ,próby wysiłkowe kardiolog pewny
Moze4 to być też nerwica
Nie chce być złym prorokiem ale to może być coś poważnego
od serca

4. Data: 2010-07-29 03:48:39

Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a więc EKG ,ECHO ,próby wysiłkowe kardiolog pewny
> Moze4 to być też nerwica
> Nie chce być złym prorokiem ale to może być coś poważnego

Dzięki. Sprawdę [porozmawiam]..Choć jedno mnie dziwi.On to ma latami [czyli
chyba potas odpada?] i był dokładnie sprawdzany [tracił świadomość nawet
przy pracy.W szpitalu nie wykryto żadnych kłopotów sercowych.
Palik

5. Data: 2010-07-29 14:36:34

Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [czyli chyba potas odpada?] i był dokładnie sprawdzany [tracił świadomość
> nawet przy pracy.W szpitalu nie wykryto żadnych kłopotów sercowych.

Uzupełniam: Dowiedziałem się, że ma nietypowe skurcze mięśni na przykład
łydek. Czyli wskazanie jest na potas.Ale jak to możliwe,aby wysportowany
męzczyzna który dobrze się odżywia, nie pije alkoholu w nadmiarze, nie pije
kawy, silnej herbaty, nic moczopędnegol,żadnych cytryn w nadmiarze,uwielbia
pomidory,nie pali i dba o siebie ---mógł mieć niedobór potasu? I to latami
...Zdaje się , że najczęściej gubi się potas przy poceniu się . On ma
średnią potu znacznie mniejszą od innych.. Acha...i nie bierze absolutnie
żadnych leków ...

Zasugerowałem aby zrobił badanie "na potas"...

Palik

6. Data: 2010-07-29 19:10:17

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

UWAGA NIE JESTEM LEKARZEM !!!!!!

W takim razie serce odpada raczej
a jesli to nerwica serca coś w tym stylu
To mogą zaburzenia psychiczne czyli centralnego ykąłdu nerowego
Dobry lekarz konieczny

7. Data: 2010-10-28 18:23:23

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> UWAGA NIE JESTEM LEKARZEM !!!!!!
>
> W takim razie serce odpada raczej
> a jesli to nerwica serca coś w tym stylu
> To mogą zaburzenia psychiczne czyli centralnego ykąłdu nerowego
> Dobry lekarz konieczny

Dodam też brak magnezu i kłopoty z kręgośłupem słane mięśnie

Pot-rdzewienie!
straciłam pamięć po stosunku
W połowie żartem, w połowie serio...
ciąża a....
Testament zycia w polskim systemie prawnym