Pnaca roza poszukiwana

21. Data: 2003-06-07 11:16:36

Temat: Re: Pnaca roza poszukiwana
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już dawno istnieje, tylko jest jak róże: delikatna.:-)))
>
> Pozdrawiam, Basia+róże.
>
> Po ostatniej zimie niech się nie wychyla-delikatnie mówiąc:)

Pozdrawia Don Luciano

22. Data: 2003-06-07 17:08:37

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> (...)
>
> Widzę że mafia różana się zawiązuje :-)
> :-) Bogusław

Ano właśnie...
Kupiłam wiosną po wielkich poszukiwaniach róże okrywowe, jednej odmiany
jednak nie mogę zidentyfikować:-(
Kwiaty ma kształtem podobne do białej "Nemo", również jak tamta żólte
środki, natomiast płatki są jasnoczerwone (miał być majtkowy róż;-)).
To chyba jedna z tych mniejszych odmian, listeczki też są mniejsze niż u
innych.
A może ktoś kiedyś kupował taką różę u Hajdrowskiego?

I oczywiście jest śliczna:-)))

Pozdrawiam
Marta

23. Data: 2003-06-09 06:54:26

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłam wiosną po wielkich poszukiwaniach róże okrywowe, jednej odmiany
> jednak nie mogę zidentyfikować:-(
[...]
> I oczywiście jest śliczna:-)))

I to jest najważniejsze dla mnie róża jest śliczna,
nie ważne jaka nazwa ...

pozdr
Ania

24. Data: 2003-06-09 10:43:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inka wrote:

> A lawenda nie oszaleje ze szczescia od urodzajnej ziemi?
> Tez planuje lawende, nawet w bliskiej okolicy tej rozy, ale sie
> doczytalam, ze lawenda lubi bardzo bylejaka ziemie :)

U mnie i róże rosną w bylejakiej, tylko trochę nawozu do róż dostają :-)

A wracając do subjectu, dostałam w jesieni trzy odnogi wiejskiej
różyczki pnącej, z małymi różowymi kwitakami. Przyjęły się
wszystkie trzy i wszystkie mają pączki - nie sądziłam, że zakwitną
od razu, pierwszego roku.

Krycha&Co(ty)

25. Data: 2003-06-10 14:33:22

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Inka" <p...@f...edu.pl> napisal

> Ale poszperalam takze w poszukiwaniu podanej przez Marte "new dawn" i
> spodobala mi sie jeszcze bardziej niz tamta :) Jest przesliczna i
> majtkowo rozowa, dokladnie taka, jaiej szukalam!
> Tylko teraz gdzie dostac "New dawn"?

Kiedy dzwonilam do Was z Poznania, to w tym centrum byla 'New Dawn' po 8,50.
Moglas mi powiedziec. Jest dosc popularna wsród pnacych. Ja tez mam.
Ja natomiast kupilam sobie inna pnaca - zólta "Goldenfasade" i nie moge
nigdzie znalezc o niej informacji.
Google podaje, ze niczego nie znalazl. Moze zle napisali na etykiecie?

Majka

P.S. Tego pelnego Trillium grandiflorum to chyba Wam wysle, bo u mnie zaschnie
w doniczce i dostaniecie kubelek z ziemia i etykieta. Podaj adres.

26. Data: 2003-06-10 14:51:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> writes:

> Kiedy dzwonilam do Was z Poznania, to w tym centrum byla 'New Dawn'
> po 8,50.

:-)))

Oj, Majka, Majka, chyba Inki pomyliłaś :) Inna rzecz, że jeśli ja bym
swoją Inkę z inną Inką pomylił, to chodziłbym z limem fioletowym :)

> P.S. Tego pelnego Trillium grandiflorum to chyba Wam wysle, bo u
> mnie zaschnie w doniczce i dostaniecie kubelek z ziemia i
> etykieta. Podaj adres.

Trzebnicka 6 m. 5, 50-246 Wrocław

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żyj w Grójcu pewien Mistyk Pierdoła,
Rozkosz chciał zyskać z anioła.

27. Data: 2003-06-10 14:57:00

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

10 Jun 2003 16:51:48 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> pisał(a):

> Oj, Majka, Majka, chyba Inki pomyliłaś :) Inna rzecz, że jeśli ja bym
> swoją Inkę z inną Inką pomylił, to chodziłbym z limem fioletowym :)

z oboma :)
pozdrawiam
Iwona vel Inka

28. Data: 2003-06-10 15:26:48

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Sapijaszko" napisał
Grzegorz Sapijaszko
pisał(a):

> Oj, Majka, Majka, chyba Inki pomyliłaś :) Inna rzecz, że jeśli ja bym
> swoją Inkę z inną Inką pomylił, to chodziłbym z limem fioletowym :)

> [...]

Sorry, nie wiedziałam, że mamy dwie Inki na grupie. Teraz patrzę, faktycznie,
adres inny.

Majka

29. Data: 2003-06-10 17:06:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> wrote in message

> z oboma :)
> pozdrawiam
> Iwona vel Inka

Ale wtedy nic by biedak nie widzial i mylilby bez przerwy ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

30. Data: 2003-06-13 12:20:30

Od: "Gabriela Sakol" <g...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiu,
czy Wasz adres podałeś na grupie żebyśmy nie mieli oporów z wysyłaniem Ci
sadzonek różności?
Gabi

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1of16vvcr.fsf@sapijaszko.net...