Po Świętach

51. Data: 2008-12-30 02:36:49

Temat: Re: Po Świętach
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Nie ma mowy! Nie nadmucha się i co za tym idzie, nie poleci!
> Szkło za twarde jest... ;DDD

To Ty chcesz koktajlami rzucać czy pić (a raczej chrupać) suchoje?

--
Pozdrawiam - Aicha

52. Data: 2008-12-30 02:41:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał:

> " Although commonly called a vodka in English, in Finland it is not
> called a "vodka", but viina (from brännvin), "hard liquor"."
> To coś jak z Eskimosami, którzy mają dziesiątki określeń na śnieg
> :-)

Vodka to zbyt pospolita nazwa dla remedium na polarną noc ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

53. Data: 2008-12-30 04:08:01

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 15:16:40 +0100, michal napisał(a):

> Nie mam koncesji... ;)

Jedź w lasy augustowskie. Tam sie nikt koncesjami nie przejmuje ;

54. Data: 2008-12-30 04:16:11

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 03:41:21 +0100, Aicha napisał(a):

> Vodka to zbyt pospolita nazwa dla remedium na polarną noc ;)

Czasami remedium a czasami depresant. Spory wskaźnik wisielców tam u nich.

55. Data: 2008-12-30 09:37:29

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 05:16, self <s...@a...pl> wrote:

> [...] a czasami depresant. [...].

Trudno by klasyczny depresant nie byl depresantem :) Zawsze nim byl,
jest i bedzie. Tak wiec nie czasami, a _zawsze_. A samobojstwa to
zupelnie inna bajka. Depresant nie musi wpedzac w depresje ;)

Pozdrawiam,
F.

56. Data: 2008-12-30 13:54:34

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że u Michasia to po prostu potrzeba pogadania, jak prawdziwa
> mendzizna z mendzizną...

Mysle, ze juz jestes skonczona na tej grupie i dlatego mozesz wykurwiac.
Nikt z toba juz nie bedzie prowadzil tutaj rozmowy, poza pelnymi drwiny
wypowiedziami w twoja strone.
--
Bluzgacz

57. Data: 2008-12-30 15:40:57

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 01:37:29 -0800 (PST), Fragile napisał(a):

> Trudno by klasyczny depresant nie byl depresantem :) Zawsze nim byl,
> jest i bedzie. Tak wiec nie czasami, a _zawsze_. A samobojstwa to
> zupelnie inna bajka. Depresant nie musi wpedzac w depresje ;)

Faktycznie. Thx. Zły termin. Powinienem chyba napisać środek depresjogenny
a nie depresant

Ale wódka mimo tego, że jest depresantem, _może_ wpędzac w depresję? ;-)

58. Data: 2008-12-30 16:24:28

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 16:40, self <s...@a...pl> wrote:

> Faktycznie. Thx. Zły termin. Powinienem chyba napisać środek depresjogenny
> a nie depresant

No niestety ten depresant jest depresjogenny ;)

> Ale wódka mimo tego, że jest depresantem, _może_ wpędzac w depresję? ;-)

Moze. Moze wpedzac, moze wyzwalac badz nasilac objawy depresji.
Chwilowa poprawa samopoczucia w chwili picia jest niestety zgubna...
Po peaku nastepuje spadek nastroju i dol... Najgorszym wyjsciem jest
ponowne siegniecie po kieliszek...

Pozdrawiam :)
F.

59. Data: 2008-12-30 16:46:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedź w lasy augustowskie. Tam sie nikt koncesjami nie przejmuje ;

Za mała motywacja, za wielka podróż. ;D

michał

60. Data: 2008-12-30 16:48:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości :

> To Ty chcesz koktajlami rzucać czy pić (a raczej chrupać) suchoje?

Nie zastanawiałem się, ale chyba to pierwsze. Jest wojna! ;D

michał

36-letni...
Re: cd Parkinsona
Pierwszy raz