Po co pedałom dzieciaki?

1. Data: 2013-04-17 17:47:27

Temat: Po co pedałom dzieciaki?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przerzucam z polityki:
http://www.tvn24.pl/malzenstwo-gejow-przed-sad-adopt
owane-dzieci-oskarzaja-o-gwalt,318822,s.html
--
XL
Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

2. Data: 2013-04-17 19:32:33

Temat: Re: Po co pedałom dzieciaki?
Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-17 17:47, Ikselka pisze:
> Przerzucam z polityki:
> http://www.tvn24.pl/malzenstwo-gejow-przed-sad-adopt
owane-dzieci-oskarzaja-o-gwalt,318822,s.html

Pewnie po to samo co heterykom. A to że dzieci oskarżają to o niczym nie
świadczy. Dzieci w dzisiejszych czasach wszystko i wszystkich oskarżają.

3. Data: 2013-04-17 19:45:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 19:32:33 +0200, Trybun napisał(a):

owane-dzieci-oskarzaja-o-gwalt,318822,s.html

> Pewnie po to samo co heterykom. A to że dzieci oskarżają to o niczym nie
> świadczy. Dzieci w dzisiejszych czasach wszystko i wszystkich oskarżają.

Ale zdajesz sobie sprawę, ze jestes teraz nieprzyjemnie stronniczy? -
ponieważ gdyby było to o księżach, natychmiast wyraziłbyś postawę
gromczą...

4. Data: 2013-04-17 20:08:14

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-17 19:45, Ikselka pisze:

owane-dzieci-oskarzaja-o-gwalt,318822,s.html
> Ale zdajesz sobie sprawę, ze jestes teraz nieprzyjemnie stronniczy? -
> ponieważ gdyby było to o księżach, natychmiast wyraziłbyś postawę
> gromczą...

Oj, nieprawda, wielokrotnie występowałem w obronie niesłusznie
oskarżanych księży. Kto by to nie był, do wręcz pasji doprowadzają mnie
takie oskarżenia po latach, po tym jak ofiara już nie jest w stanie się
obronić.. Zmówi się kilka hien i mogą wykończyć nawet Matkę Teresę z
Kalkuty..

5. Data: 2013-04-17 20:23:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 20:08, Trybun <i...@y...com> wrote:

> [...]
> takie oskarżenia po latach, po tym jak ofiara już nie jest w stanie się
> obronić.. Zmówi się kilka hien i mogą wykończyć nawet Matkę Teresę z

Piździsko broni pedofili kleru i teraz wybuch wulkanu jeszcze na
alasce wrzuci, bo tam powinieneś skierować uwagę, a nie na kutasa
kleru w odbycie dzieciaka.

6. Data: 2013-04-17 21:31:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 20:08:14 +0200, Trybun napisał(a):

owane-dzieci-oskarzaja-o-gwalt,318822,s.html

> Oj, nieprawda, wielokrotnie występowałem w obronie niesłusznie
> oskarżanych księży.

Nie przypominam sobie.

> [...]
> takie oskarżenia po latach, po tym jak ofiara już nie jest w stanie się
> obronić.. Zmówi się kilka hien i mogą wykończyć nawet Matkę Teresę z

To, o czym mówisz, znaczy "po latach", to inne zjawisko już.

7. Data: 2013-05-07 20:52:27

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-17 20:23, glob pisze:

> Piździsko broni pedofili kleru i teraz wybuch wulkanu jeszcze na
> alasce wrzuci, bo tam powinieneś skierować uwagę, a nie na kutasa
> kleru w odbycie dzieciaka.

I to Jej się chwali jeżeli staje w obronie niewinnie oskarżanych. Ja
osobiście sobie nie przypominam żeby Ikselka stawała w obronie jakiegoś
zboka w sutannie, któremu coś przekonywująco udowodniono.

8. Data: 2013-05-07 20:53:16

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-17 21:31, Ikselka pisze:

owane-dzieci-oskarzaja-o-gwalt,318822,s.html
> Nie przypominam sobie.

Może i nie na tej grupie, ale ogólnie w necie bardzo czesto stawałem po
stronie oskarżanego arcybiskupa Paetza, na którego ktoś najwyraźniej
urządził nagonkę.

> To, o czym mówisz, znaczy "po latach", to inne zjawisko już.

Zasadniczo WSZYSTKIE ostatnio głośne sprawy o molestowanie to
oskarżenia po latach.

9. Data: 2013-05-07 20:59:08

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 20:52, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> I to Jej si chwali je eli staje w obronie niewinnie oskar anych. Ja
> osobi cie sobie nie przypominam eby Ikselka stawa a w obronie jakiego
> zboka w sutannie, kt remu co przekonywuj co udowodniono.

Bo jest debilna, tak kler manipuluje, czyli jak media wyją na kler i
pedofilie, natychmiast jest rekcja kleru- to nie my to
homoseksualiści , co jest oskarżanie niewinnych aby odwrócić uwagę od
pedofilnego kleru.

10. Data: 2013-05-07 21:01:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 May 2013 20:52:27 +0200, Trybun napisał(a):

> I to Jej się chwali jeżeli staje w obronie niewinnie oskarżanych. Ja
> osobiście sobie nie przypominam żeby Ikselka stawała w obronie jakiegoś
> zboka w sutannie, któremu coś przekonywująco udowodniono.

Ale co szkodzi mnie powyzywać - nie oddam, w gębę nie trzasnę.
--
XL

Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?
Syndrom po aborcyjny na listę zaburzeń psychicznych.
Narod trzezwieje z Tuskmanii
"Zrobiłam aborcję. Żałuję ". A jednak syndrom P istnieje?
Wizje