Po co pedałom dzieciaki?

11. Data: 2013-05-07 21:27:30

Temat: Re: Po co pedałom dzieciaki?
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 21:01, Ikselka pisze:

> Ale co szkodzi mnie powyzywać - nie oddam, w gębę nie trzasnę.

Ja jak na razie jeszcze jestem dość daleki od posłania Ci "wiązki"...

12. Data: 2013-05-07 21:28:13

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 20:59, LaL pisze:

> Bo jest debilna, tak kler manipuluje, czyli jak media wyją na kler i
> pedofilie, natychmiast jest rekcja kleru- to nie my to
> homoseksualiści , co jest oskarżanie niewinnych aby odwrócić uwagę od
> pedofilnego kleru.

E tam, zaraz debilna, po prostu jest sprawiedliwa, nie pozwala na
odpowiedzialność zbiorową. Nie mogą przecież tłumy uczciwych księżny
odpowiadać za jedną czarna owcę w swoim stadzie, tym bardziej że tak
naprawdę nie ma przekonywujących dowodów jego winy. Powiedz sam czy
znasz taka sprawę że ksiądz został aresztowany za gwałt na nieletnim i
zostało to potwierdzone przez lekarzy i różne ekspertyzy
kryminalistyczne? Przynajmniej ja nie znam, wszystkie te o których
słyszałem to oskarżania po latach.

13. Data: 2013-05-07 21:29:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Ja jak na razie jeszcze jestem dość daleki od posłania Ci "wiązki"...

Ale trzezwy to chyba tez niebardzo jestes.

14. Data: 2013-05-07 21:49:05

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 21:28, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> E tam, zaraz debilna, po prostu jest sprawiedliwa, nie pozwala na
> odpowiedzialno zbiorow . Nie mog przecie t umy uczciwych ksi ny
> odpowiada za jedn czarna owc w swoim stadzie, tym bardziej e tak
> naprawd nie ma przekonywuj cych dowod w jego winy. Powiedz sam czy
> znasz taka spraw e ksi dz zosta aresztowany za gwa t na nieletnim i
> zosta o to potwierdzone przez lekarzy i r ne ekspertyzy
> kryminalistyczne?  Przynajmniej ja nie znam, wszystkie te o kt rych
> s ysza em to oskar ania po latach.

Jest debilna i nienawistna bo homo nic nie ma wspólnego z pedofilią.
Ale jak ktoś jest głupi to leci z łapami do niewinnych, bo kler
cwaniacko chce od siebie odbić piłeczkę.

15. Data: 2013-05-08 11:07:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 May 2013 21:27:30 +0200, Trybun napisał(a):

> Ja jak na razie jeszcze jestem dość daleki od posłania Ci "wiązki"...

O globku pisałam :-)
--
XL

16. Data: 2013-05-08 11:09:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 May 2013 21:28:13 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> zostało to potwierdzone przez lekarzy i różne ekspertyzy
> kryminalistyczne? Przynajmniej ja nie znam, wszystkie te o których

Dokładnie. Jest taki syndrom opisany w psychologii - polega on na tym, że
domniemana "ofiara" konfabuluje, post factum oczywiście. Często dzieje się
to pod wpływem osób trzecich - ich pytań, sugestii, imputowania... Tylko
nazwa mi wyleciała z głowy.
--
XL

17. Data: 2013-05-08 11:12:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 May 2013 12:49:05 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Jest debilna i nienawistna bo homo nic nie ma wspólnego z pedofilią.

Aleszskont :->
http://www.wprost.pl/ar/395736/Homoseksualisci-adopt
owali-dzieci-by-je-gwalcic/

PS. Cytowałam już tutaj także wyniki badań, pokazujące procentowo, ile
homoseksualistów gwałci dzieci.

--
XL

18. Data: 2013-05-08 11:54:20

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-07 21:49, outside pisze:

> Jest debilna i nienawistna bo homo nic nie ma wspólnego z pedofilią.
> Ale jak ktoś jest głupi to leci z łapami do niewinnych, bo kler
> cwaniacko chce od siebie odbić piłeczkę.

No jasne że nie ma, pedofilia nie ma nic wspólnego z homoseksualizmem.
Ale z tego co wiem to Ikselka nigdy nie twierdziła że homek= pedofil. A
że napiętnuje napietnuje czasem jakiegos zboka uprawiajacego swój
pedofilski proceder pod płaszczykiem homoseksualisty, to bardzo dobrze,
także dla samych gejów.

19. Data: 2013-05-08 11:55:12

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-08 11:12, Ikselka pisze:

> [...]
owali-dzieci-by-je-gwalcic/

> PS. Cytowałam już tutaj także wyniki badań, pokazujące procentowo, ile

Znowu domniemanie... I potencjalne skazanie niewinnych, których być może
jedyną winą było to że nie spełniali wszystkich zachcianek swoich
podopiecznych.

20. Data: 2013-05-08 11:56:16

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-08 11:09, Ikselka pisze:

> [...]
> to pod wpływem osób trzecich - ich pytań, sugestii, imputowania... Tylko

Mniejsze o nazwę, każdy dorosły, normalny człowiek wie o tym że
świadkami można manipulować. Z USA przyczłapało do Europy i Polski
monstrum prawne pozwalające wykańczać bardzo często niewinnych ludzi.
Lepper czy prezydent Olsztyna to ofiary tego prawniczego wynaturzenia.

Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?
Syndrom po aborcyjny na listę zaburzeń psychicznych.
Narod trzezwieje z Tuskmanii
"Zrobiłam aborcję. Żałuję ". A jednak syndrom P istnieje?
Wizje