Po co sie modlic?

121. Data: 2019-06-05 03:38:49

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-04 12:12, Kviat wrote:

> [...]
>
> Nie dość, że nie ma czegoś takiego jak dusza, to koleś podzielił ją
> sobie na trzy części... A dlaczego nie na dziesięć? Podzielić coś czego
> nie ma można sobie dowolnie i najśmieszniejsze (i za razem najlepsze) w
> tym jest to, że nikt tego podważyć nie może.
> To jest śmieszne i żenujące.

> Ludziom wmawia się, że mają dusze i niektórzy z nich w to wierzą. A nie
> na odwrót.

> Nie można zatracić poczucia czegoś, czego nie ma.

> Powiedz to wyznawcom.
> Wyznawcy się nie pierdolą z poznawaniem. Przychodzą i niszczą. Możesz o

O, jakiś ty biedny.

//napisz co to za podręczniki?

122. Data: 2019-06-05 03:56:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-04 15:56, gazebo wrote:

> z zycia, masz racje

//nastepny, wiedze o katolicyzmie czerpał z opowieści kramarzy.

123. Data: 2019-06-05 04:10:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-04 16:01, gazebo wrote:

> wg socjologow to kciuk jako jedna z pieciu cech, wg andropologow
> wyksztalcony luk zebowy, a kurwa wg ciebie? wiara we wszechmocna cipe?
> polecam ten film swoja droga

tu ciekawa książka,
https://app.box.com/s/do2711p5fpgjurscbtvdomin5elp8e
ib
ale, ona chyba, jeszcze, narazie, za trudna, nie ogarniesz.

124. Data: 2019-06-05 08:40:28

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 5 Jun 2019 03:34:16 +0200
doszła do mnie wiadomość <qd767t$2o0$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Masz jakieś takie pojęcie o katolicyzmie, jak byś poznawał go po
>analizie asortymentu kramów, rozstawianych pod kościołami.
>

>//jest znacznie wcześniejsza wiedza, która odwoluje się do sumienia
>człowieka.
>
>tu pan Piotr z Australii pare słów w temacie:
>
>https://youtu.be/Beom5bZO7lQ

Nie trzeba mieć nawet bladego pojęcia, wystarczy brzytwa Hanlona.

125. Data: 2019-06-05 18:25:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2019 o 02:56, Ilona pisze:

> //nastepny, wiedze o katolicyzmie czerpał z opowieści kramarzy.

ty postaw sobie tego Zyda pod kosciolem i bij zamiast pierdolic bo to
jest juz znecanie

--
gazebo

126. Data: 2019-06-05 18:27:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2019 o 03:10, Ilona pisze:

> tu ciekawa książka,

wg ciebie, kapewu?

--
gazebo

127. Data: 2019-06-07 03:49:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-05 18:25, gazebo wrote:

> ty postaw sobie tego Zyda pod kosciolem i bij zamiast pierdolic bo to
> jest juz znecanie

A Marzanna, to jakiej norodowości jest?

128. Data: 2019-06-07 03:51:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-05 18:27, gazebo wrote:

>  wg ciebie, kapewu?

https://app.box.com/s/do2711p5fpgjurscbtvdomin5elp8e
ib
jak napisałem, ona, (ta książka), jeszcze, narazie, za trudna, nie
ogarniesz.

129. Data: 2019-06-07 17:14:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 02:49, Ilona pisze:

> A Marzanna, to jakiej norodowości jest?

jak nie toperz to nie wiem

--
gazebo

130. Data: 2019-06-07 17:16:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 02:51, Ilona pisze:

> jak napisałem, ona, (ta książka),

ja nosze kalosze, ty nosisz kalosze, my nosimy kalosimy

--
gazebo

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze