Po co sie modlic?

11. Data: 2019-05-25 01:45:17

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-24 14:13, Silvio Balconetti wrote:

> "Rozmawiałem też z rolnikami, w te dni nauczyłem się tak jak oni modlić
> się o deszcz, wypatrywałem deszczu..."
>
> https://www.wykop.pl/link/4482673/mateusz-morawiecki
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

> żeby ten deszcz przestał padać, bo widzieliśmy z panią premier (Szydło -
> red.) bardzo wiele tragedii ludzkich. Chcemy pomóc wszystkim na miejscu
> - mówił Morawiecki. <
>
> https://www.dorzeczy.pl/kraj/103552/morawiecki-w-kra
kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> Premier Morawiecki odwiedził w czwartek Kraków. Południowe regiony
> Polski zmagają się z silnymi opadami i podtopieniami. Szef rządu
> zaapelował o modlitwę, żeby ,,deszcz przestał padać".
>
> https://wmeritum.pl/morawiecki-modlmy-sie-deszcz/281
827

> Studiowalem m.in. teologie i filozofie, i zastanawia mnie religijnosc
> Polakow, a w tym wypadku tych creme de la creme. Moze oni sa skrytymi
> animistami lub wyznawcami kultu voodoo? Bo przeciez pan Bozia katolicki
> to niezmienny i wszechwiedzacy Absolut, a wiec nie moze byc sklaniany
> czy zmuszany do zmiany ustanowionego przez siebie porzadku. Kto wierzy,
> ze modlitwa lub jakimis czarami cos poruszy w swiecie Pierwszego
> Poruszyciela (primus motor) jest heretykiem.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Pierwszy_Poruszyciel

Myślę, że jeszcze nie raz popadniesz w zadume nad tym, co potrafi tzw.
'egregor ludzi'.

//dziwie się troche, że jako biały Europejczyk, znający Świat, nie
potrafisz tego 'ogarnąć'.

12. Data: 2019-05-25 01:47:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-24 20:11, Pszemol wrote:
> [...]
> Informować o czymś, o czym ten wszechmogący bóg nie jest świadomy?
>
> Czy modlitwa ma wyrażać brak wiary w NIESKOŃCZONĄ MIŁOŚĆ
> boga i wątpienie w to, że WSZECHMOGĄCY bóg wie co robi i wybrał
> dla nas najlepszą wersję możliwych wydarzeń?
>
> A modlitwy o WSTAWIENNICTWO do boga są już porażająco głupie...
> Mamy upraszać się Maryję aby się za nami wstawiła do boga???
>
> Brak logiki w tym wszystkim jest bardziej nieskończony niż
> nieskończona miłość boża zsyłającego na niewinnych ludzi
> huragany, gradobicia, powodzie, pożary, zarazy, głód lub
> choroby wrodzone jak np. nowotwory mózgu u dzieci...

Może, najpierw dowiedz się co to jest 'egregor ludzi'

//może byc, na youtube :)
https://www.youtube.com/results?search_query=egregor
+ludzi

13. Data: 2019-05-25 04:35:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Może, najpierw dowiedz się co to jest 'egregor ludzi'
>
> //może byc, na youtube :)
> https://www.youtube.com/results?search_query=egregor
+ludzi

I co z Twojej "wiedzy" na temat "egregora ludzi" dla Ciebie wynika?
Potrafisz sformuować jakiś własny argument bez odsyłania do youtube?

14. Data: 2019-05-25 04:36:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'egregor ludzi'.
>
> //dziwie się troche, że jako biały Europejczyk, znający Świat, nie

Co to za twór ten "biały Europejczyk" i czym się ma charakteryzować?

15. Data: 2019-05-25 08:43:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/05/2019 o 03:36, Pszemol pisze:
> [...]
827

> Co to za twór ten "biały Europejczyk" i czym się ma charakteryzować?
ja nie wiem co to jest egregor :]

--
gazebo

16. Data: 2019-05-25 19:39:57

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 maja 2019 14:14:01 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> ze modlitwa lub jakimis czarami cos poruszy w swiecie Pierwszego
> Poruszyciela (primus motor) jest heretykiem.

I mam za swoje, po co przypominałem na innej grupie o tych modlitwach...

17. Data: 2019-05-25 21:57:37

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Co to za twór ten "biały Europejczyk" i czym się ma charakteryzować?

Bialoscia!
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

18. Data: 2019-05-25 22:11:20

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.05.19 um 01:12 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 24 May 2019 13:11:01 -0500
> doszła do mnie wiadomość <qc9c3f$1sf$1@dont-email.me>
> od "Pszemol" <P...@P...com> :

> Pytanie, czy wszechmocny, mądry Bóg może stworzyć coś tak głupiego?
> Stupid design, Neil deGrasse Tyson:
> https://www.youtube.com/watch?v=LFE_Thy5bSQ

I tu masz problem, bo jesli stworzyl, to wczesniej tego nie bylo, czyli
stwarzajac sam tez sie zmienil, a wiec raczej nie byl wszechmocny,
niezmienny, absolutny itd.
Bylbym sklonny przypuszczac, ze pan Bozia to tylko taki konstrukt, byt
intencjonalny (vide fenomenolodzy), ktorzy ludzie sobie wytworzyli dla
wyjasniania swoich dylematow. Zostal stworzony, a niczego nie stwarza.
A modlitwa - wracajac do tematu postu - to tylko taka prywatna
psychoterapia: rozmawiasz sobie z tym wyimaginowanym bytem, prosisz go o
cos, tlumaczysz i jakos doznajesz uspokojenia tak jak po rozmowie z
terapeuta, przyjacielem, rodzicem; a rodzice najczesciej sa nieobecni
lub niedostepni, wiec mamy idealna matke, Marie, na ktora zrzuce
wszystkie troski, zale i nadzieje.

19. Data: 2019-05-26 03:21:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-25 04:35, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

+ludzi

> I co z Twojej "wiedzy" na temat "egregora ludzi" dla Ciebie wynika?
> Potrafisz sformuować jakiś własny argument bez odsyłania do youtube?

Ta, bez youtue!
http://himalaya-wiki.org/index.php/Egregor

20. Data: 2019-05-26 03:22:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-25 04:36, Pszemol wrote:
> [...]
827

> Co to za twór ten "biały Europejczyk" i czym się ma charakteryzować?

Kulturą europejską1

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze