Po co sie modlic?

21. Data: 2019-05-26 03:23:54

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-25 08:43, gazebo wrote:
> [...]
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

827

> ja nie wiem co to jest egregor :]

Może coś poczytaj?
http://himalaya-wiki.org/index.php/Egregor

22. Data: 2019-05-26 03:33:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-25 19:39, b...@g...com wrote:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

827

> I mam za swoje, po co przypominałem na innej grupie o tych modlitwach...

Może jakieś małe dementi?
http://himalaya-wiki.org/index.php/Egregor

23. Data: 2019-05-26 03:36:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-25 22:11, silvio balconetti wrote:

> [...]
> Bylbym sklonny przypuszczac, ze pan Bozia to tylko taki konstrukt, byt
> intencjonalny (vide fenomenolodzy), ktorzy ludzie sobie wytworzyli dla
> wyjasniania swoich dylematow. Zostal stworzony, a niczego nie stwarza.
> A modlitwa - wracajac do tematu postu - to tylko taka prywatna
> psychoterapia: rozmawiasz sobie z tym wyimaginowanym bytem, prosisz go o
> cos, tlumaczysz i jakos doznajesz uspokojenia tak jak po rozmowie z
> terapeuta, przyjacielem, rodzicem; a rodzice najczesciej sa nieobecni
> lub niedostepni, wiec mamy idealna matke, Marie, na ktora zrzuce

Oj, tam q...wa.
http://himalaya-wiki.org/index.php/Egregor

24. Data: 2019-05-26 06:58:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/05/2019 o 02:23, Ilona pisze:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

827

> Może coś poczytaj?

czytam ciebie, styka

--
gazebo

25. Data: 2019-05-26 20:34:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 06:58, gazebo wrote:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

827

> czytam ciebie, styka

To postaraj się jak najwięcej wynieść.

26. Data: 2019-05-27 13:02:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, tam q...wa.
> http://himalaya-wiki.org/index.php/Egregor

No i co? Wiemy już co to jest egregor - jaka jest Twoja teza czy pytanie?

27. Data: 2019-05-27 13:04:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To postaraj się jak najwięcej wynieść.

A może sama nam napisz tutaj CO DLA CIEBIE Z TEGO WYNIKA?

28. Data: 2019-05-27 13:05:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

827

> Kulturą europejską1

Sugerujesz może, że kultura Holendrów, Portugalczyków i Norwegów
lub Ukrainców to jedno i to samo? Co to takiego ta "kultura europejska"?

29. Data: 2019-05-27 13:06:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

827

> Może jakieś małe dementi?
> http://himalaya-wiki.org/index.php/Egregor

A może jakieś małe, 3-4 linijkowe wyjaśnienie o co Ci chodzi z tym
egregorem?

30. Data: 2019-05-27 16:07:15

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2019 o 14:13, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> Kto wierzy, ze modlitwa lub jakimis czarami cos poruszy w swiecie
> Pierwszego Poruszyciela (primus motor) jest heretykiem.

I z tym jest właśnie problem. Tytułowe pytanie jest głupie w kontekście
tego że ludzie są głupi i odwołują się do nieznanych sił. Natomiast jest
zasadne w stosunku do wiernych którzy swojego Boga znają i maja za
wszechmocnego czyli Alfę i Omegę. W tym wypadku modlitwa to
nieporozumienie.

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze