Po co żyć?

51. Data: 2008-01-08 18:46:42

Temat: Re: Po co żyć?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:flvc1q.qec.0@poczta.onet.pl...

> Jesli ktos pyta po co zyc to wyrazny dowod na to, ze jego
> zycie jest bezsensowne. On sam nie widzi powodu swojego zycia.

Jesteś płytki jak brodzik dla bobasków...i tak ci już zostanie
na wieki wieków.. ;P

52. Data: 2008-01-08 18:49:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pt" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> >

> Żyje się głownie dlatego, iż jest to przyjemniejszy (moim zdaniem) stan, niż
> nie-życie i to zwykle nawet wtedy, gdy życie zdaje się być wyjątkowo podłe i
> do ....

Nareszcie coś sensownego ;)

> A szukanie sensu życia (który nie istnieje w sensie obiektywnym) wymyślili
> tacy co im się robić nie chce ;-)

To akurat uproszczenie rodem z klepiska ;P

53. Data: 2008-01-08 19:26:16

Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "pt" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nareszcie coś sensownego ;)

wymyślili

> To akurat uproszczenie rodem z klepiska ;P

Dlatego smile... chociaż kto wie? Dlaczego powstają klasy "próżniacze"? I
dlaczego reszta społęczeństwa godzi się na to?
ptatar

54. Data: 2008-01-08 19:53:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Dlatego smile... chociaż kto wie? Dlaczego powstają klasy "próżniacze"? I
> dlaczego reszta społęczeństwa godzi się na to?

Na coś muszą być reszcie potrzebne...
więc nie są tak naprawdę "próżniacze"? ;)

55. Data: 2008-01-08 19:55:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jan 2008 17:30:36 +0100, pt napisał(a):

> [...]
> nie-życie i to zwykle nawet wtedy, gdy życie zdaje się być wyjątkowo podłe i

Moim też. Jak jedzenie - jest przyjemniejsze, niż niejedzenie, choćby nawet
jadło się byle co. Najprzyjemniejsze jest, kiedy się jest najbardziej
głodnym :-)

> A szukanie sensu życia (który nie istnieje w sensie obiektywnym) wymyślili
> tacy co im się robić nie chce ;-)

:-)

56. Data: 2008-01-08 20:30:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na coś muszą być reszcie potrzebne...
> więc nie są tak naprawdę "próżniacze"? ;)

Byż może wyznaczają standardy poziomu życia
dla reszty na przyszłość...ot takie zawieszanie
poprzeczki...wtedy reszta wie do czego ma zmierzać.

57. Data: 2008-01-09 02:03:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fm0geb$okm$1@news.onet.pl...

> Jesteś płytki jak brodzik dla bobasków...i tak ci już zostanie
> na wieki wieków.. ;P

Zawsze masz szanse udowodnic ze Twoje zycie ma dla Ciebie sens
opisujac ten sens w tym watku. Do roboty! Wykaz zes nie pusty.

58. Data: 2008-01-09 11:08:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze masz szanse udowodnic ze Twoje zycie ma dla Ciebie sens
> opisujac ten sens w tym watku. Do roboty! Wykaz zes nie pusty.

"Co konstruktywnego w tym, ze podam Ci MOJ powod zycia?
Czy to cokolwiek zmieni w Twoim, bezsensownym zyciu?
Nie wiesz po co zyc - to skocz z mostu i zakoncz ten bezsens."

;P

59. Data: 2008-01-09 14:44:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fm29un$3k9$1@news.onet.pl...

> "Co konstruktywnego w tym, ze podam Ci MOJ powod zycia?
> Czy to cokolwiek zmieni w Twoim, bezsensownym zyciu?
> Nie wiesz po co zyc - to skocz z mostu i zakoncz ten bezsens."
>
> ;P

Znowu nie rozumiesz, biedaku... To nie ja pytam Ciebie o sens
Twojego zycia - ty pytasz o to grupe. Jesli wiec masz swoj
powod zycia i pytasz tylko z ciekawosci to przedstaw swoj poglad
na ta sprawe. Jesli tego nie zrobisz to udowodnisz ze pytasz
bo nie wiesz. Pytasz o sens zycia innych bo Twoje jest bez sensu.

Nie wiem po co ja to tlumacze - i tak pewnie nie zrozumiesz roznicy.

60. Data: 2008-01-09 17:58:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Czy to cokolwiek zmieni w Twoim, bezsensownym zyciu?
Nie wiesz po co zyc - to skocz z mostu i zakoncz ten bezsens."

Re: Robakks ostrzegalem
Re: Robakks ostrzegalem
Re: Matematołkom na pohybel... ;)
Strach Grossa