Re: Po jaka ziemie dzwonic ?

Data: 2002-08-14 11:53:29
Temat: Re: Po jaka ziemie dzwonic ?
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to>

Użytkownik "Faber" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ajct7h$1e8
> Nie jesteś człowiekiem, któremu chciałbym
> podać rękę.

Przecież ci jej nie proponowałem. Łatwo rezygnować z rzeczy, które są poza
naszym zasięgiem.

>Przekonała mnie o tym twoja strona, szczególnie akapit o karnej
> kompanii. Twoja znajomość tematu sugeruje, że jesteś emerytowanym
> "zlewo-klawiszem".
> Już rozumiem twoje poczucie nizszej wartości. Jest uzasadnione.
> I nie wyrażam zdziwienia. Resocjalizacja degeneratów w mundurach zawsze
> pozostawia ślady w psychice służby penitencjarnej. Nie ty pierwszy i nie
> ostatni.

W tym duchu wypowiadano się już raz na tej grupie.
Nieistniejący już jeż, podobnie jak i ty odsądzał mnie od czci i wiary.
Podobnie jak i tobie wydawało mu się, ze Orzyszanie to zdegenerowani
nadzorcy pastwiący sie nad biednymi, katowanymi żołnierzami których jedyną
winą była miłość do ojczyzny.

Podejrzewam, ze jesteś uczuciowo związany z karną kompanią w Orzyszu. Czyżby
jakieś złe wspomnienia? Tyle serca w powyższą wypowiedź mógł włożyć tylko
były "tygrys" (tak określano ukaranych żołnierzy).
A może mylę się? Może stosowane przez ciebie słownictwo typu
"resocjalizacja" i "degeneraci" świadczy o Twoim resocjalizowaniu sie w
bardziej profesjonalnych obiektach.
To by nawet pasowało do ogólnego tonu twojej wypowiedzi gdzie odgrażanie
się, że mnie odwiedzisz, uznawanie ludzi za psy, słownictwo jak: baba,
qrewsko, jest przyjęte i stosowane na forum publicznym.

Nie jest wykluczone, ze byłeś w obu instytucjach wspomnianych przeze mnie.
Moje podejrzenia sa na tyle konkretne, że chciałbym zaproponować Ci
napisanie wspomnień z ewentualnego pobytu w Karnej kompanii w Orzyszu.
Niedawno jeden z byłych "tygrysów" napisał do mnie zainteresowany ową
notatka z mojej strony która tak ciebie zbulwersowała.
(chodzi o stronę pod adresem:
http://ogrod.to.jest.to/orzysz.htm )
Zwrócił mi uwagę, że władze miasta powinny udostępnić obiekt do zwiedzania.
Stwierdził, że ten kawałek ciekawej historii wart jest tego.
Napisz te wspomnienia. Planuję zebrane materiały opublikować przy stronie o
Orzyszu. Możesz załączyć zdjęcia czy jakieś pamiątki.

> pewno nie pozwole, abys zakończył go orgastycznym huuura!

Rozumiem, że chcesz podtrzymać ten wątek.
Jednak, jesteśmy na grupie ogrodowej.
Proponuje powrócić do sprawy stosowania zmineralizowanego torfu.
Napisz jak to rozumiesz bo dla mnie nie jest to jasne.

> jednak pozdrawiam, życzę poprawy zdrowia, szczególnie w nadwyrężonej
> niewdzięczna służbą psychice
> bez cienia sarkazmu

ależ dziękuję, dziękuję.
--