Pocenie rąk

1. Data: 2001-12-04 21:53:20

Temat: Pocenie rąk
Od: "Monika R." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

własnie, jakie moga byc tego przyczyny,
skad sie to bierze?
dziekuje za kazda informacje...

Monika

2. Data: 2001-12-08 09:51:09

Temat: Re: Pocenie rąk
Od: "Jerzy Achimowicz" <j...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Objaw nadpopudliwosci normalny zreszta jestemProf Neurofizjologii i tez mi
sie poca rece od 50 lat

3. Data: 2001-12-08 13:31:29

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Achimowicz" <j...@a...edu.pl> napisał w
wiadomości news:9usnr4$h6o$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Objaw nadpopudliwosci normalny zreszta jestemProf Neurofizjologii i tez mi
> sie poca rece od 50 lat

???? Nadpobudliwość jest rzeczą normalną? Już sam przedrostek "nad" określa
istotę słowa "pobudliwość".
A jeśli większość społeczeństwa będzie cierpieć na raka, to też powiemy, że
rak jest zjawiskiem normalnym?

Moim zdaniem szczególnie specjalista (znawca) powinien znać przyczyny tego
pocenia się rąk, a co za tym idzie go osobiście nie doświadczać.

Pozdrawiam
Krystyna

4. Data: 2001-12-08 19:11:19

Od: "Robert Wojciechowski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna:
> [...]
tego
> pocenia się rąk, a co za tym idzie go osobiście nie doświadczać.

Tak a poza tym powinni wybić wszystkie bakterie i mikroorganizmy
i jeszcze owady i drobne zwierzątka bo żona może się przestraszyć
myszy i dostać zawału.

W przyszłości już dzieci będzie się poddawać terapii w wyniku której
nie będą się w przyszłości denerwować, miewać dziwnych pomysłów
itp.

Wszyscy będą tacy sami, zdrowi, uśmiechnięci i NORMALNI.
Wszelkie odstępstwa od normy będą podlegać przymusowemu
normalizowaniu.

Już teraz dowiadujesz się że jak jesteś załamany bo masz ważny
ku temu powód to jesteś chory i powinieneś się leczyć.
Jesteś PSYCHO-LEM , łykaj prochy i licz baranki. Jak widzisz że
ktoś inny się podłamał zamelduj komu trzeba, zagraża wszystkim
trzeba go zamknąć i wyprać mu mózg.

Z tego zdania nie wynika że ktoś powiedział ze nadpobudliwość
jest rzeczą normalną . Wynika, że objaw jest normalny a J.A.
go doświadcza od xx lat .

Robert

neurolog=jogafakirselfcontrolmaster ?
chirurg=Unbreakable?
Jacques Chirac=student onkologii ? :))

5. Data: 2001-12-08 23:01:07

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

powodow jest wiele, ale wsrod czestych, moze to byc objawem grzybicy

Przedstawiciele medyczni
Biuletyn DPS Forum 4.12.2001
grzybica raz jeszcze - pilne!!!
Antybiotyki przy zapaleniu ucha u dzieci
bol glowy