bol glowy

1. Data: 2001-12-04 19:22:21

Temat: bol glowy
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam troche stresujaca prace przez ostatni miesiac dzialalem na wysokich
obrotach
pojawial sie bol z tylu glowy i wydawalo mi sie ze rozsadzi mi oczy
w piatek wzialem urlop
a w niedziele poczulem nagle bol z tylu glowy
zaczela dziwnie mrowic byc moze to dretwienie
co to jest
bol trwa caly czas zwieksza sie gdy dzwonia z pracy
czy musze isc do lekarza
jesli tak to do jakiego?

dzieki

ps. moze musze zmienic prace...

2. Data: 2001-12-04 21:00:03

Temat: Re: bol glowy
Od: "Miłosz Jakubowski" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za praca? moze to bys spowodowane duzym halasem albo
stresem
Użytkownik Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9uj7sn$4tn$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-12-04 21:36:49

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9uj7sn$4tn$1@news.tpi.pl>, j...@w...pl says...
> [...]
> zaczela dziwnie mrowic byc moze to dretwienie
> co to jest
> bol trwa caly czas zwieksza sie gdy dzwonia z pracy

Psychiatry. A najlepiej psychoterapeuty.

Co na wzmocnienie włosów?
czy to prawda?
Czeste skrecenia i zwichniecia
pytanie- dot.porodu