Czeste skrecenia i zwichniecia

1. Data: 2001-12-04 16:03:15

Temat: Czeste skrecenia i zwichniecia
Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem "stanowowy" chyba.
Dosc czesto skrecam nogi (a to kolano a to kostka), takze od trzech lat
bylo moze pol roku kiedy moglam sie przebiec np. do autobusu, bez
strachu ze mi sie cos znow stanie.
Chirurg twierdzi, ze po prostu jestem nieuwazna....
Nie wiem co z tym zrobic, ktos ostatnio powiedzial mi ze moze jest to
przyczyna osteoporozy (ale w moim wieku!?! i do tego nie lamie koscie
tylko skrecam?!), lub reumatyzmu - nigdy nie slyszalam jednak o takich
objwach tej choroby.

Mozecie moze mi doradzic, czy jest sie czym przejmowac, czy rzeczywiscie
moze jestem troche mniej uwazna?
Badania na te dwie choroby moze sobie jednak zrobie, choc nie wiem, czy
to wogole na sens?

Willa

--
http://www.mikolajo.prv.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gadu-Gadu: 1262644

2. Data: 2001-12-07 07:27:40

Temat: Re: Czeste skrecenia i zwichniecia
Od: d...@a...comnect (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

Wilhelmina o...@p...fm napisala:

> [...]
>Nie wiem co z tym zrobic, ktos ostatnio powiedzial mi ze moze jest to
>przyczyna osteoporozy (ale w moim wieku!?! i do tego nie lamie koscie

Znam podobny przypadek. Dziewczyna ma teraz 24 lata, 1,5 roku temu okazalo sie,
ze ma osteoporoze, niestety... Tez nie moglismy uwierzyc, ze w tym wieku mozna
ja miec. Wczesniej srednio co pol roku miala zwichnieta czy zlamana noge. Im
wczesniej sie zbadasz, tym lepiej.

Magdalena

--
Daphne: I was just about to step right out of this dress and embarrass poor Dr.
Crane to death.

3. Data: 2001-12-08 15:14:38

Od: "koro" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Użytkownik "Magdalena" <d...@a...comnect> napisał w wiadomości

> [...]
mozna
> ja miec. Wczesniej srednio co pol roku miala zwichnieta czy zlamana noge.

Moze zycie nie jest takie czarne ...:)
Najbardziej prawdopodobna przyczyna - brak unieruchomienia po pierwszym
urazie.
Gips na 10-15 dni dobrze robi.
3msie
rgds+