chłoniak typu T

1. Data: 2001-12-04 13:47:53

Temat: chłoniak typu T
Od: "infoland" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

U tescia stwierdzono chłoniaka typu T.
Dostał "lekka" chemie, bo jego stan jest ciezki
i teraz podpiety do respiratora czeka na reakcje.
Czy jest tu moze jakis hematolog ktory moglby mi
wyjasnic na czym polega ta choroba?
Pozdrawiam

P.

2. Data: 2001-12-04 15:57:44

Temat: Re: chłoniak typu T
Od: "D.Z." <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik infoland <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9uik9g$15fu$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> Pozdrawiam
>
> P.
>
> Nie jestem hematologiem ale internistą. Jednak moja matka choruje na
chłoniaka typu B i pół roku temu zakończyła leczenie chemiczne. Rokowanie w
tej chorobie zależy od stanu chorego, typu histologicznego oraz od tego ile
grup węzłów zostało zajętych chorobą.Domyślam się, że stan Twojego teścia
jest ciężki, ale jeśli zareaguje na chemię ma szansę na remisję. U mojej
Mamy choroba była rozsiana . Stan był bardzo ciężki i rokowanie bardzo złe.
Zareagowała na leczenie i weszła w remisję- więc nie można tracić nadziei.
Pozdrawiam. Dorota Z.

3. Data: 2001-12-05 07:40:47

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"infoland" <i...@p...onet.pl> wrote in

> Witam,
>
> U tescia stwierdzono chłoniaka typu T.
> Dostał "lekka" chemie, bo jego stan jest ciezki
> i teraz podpiety do respiratora czeka na reakcje.

Zasadnicza sprawa, jaki to chłoniak. T komórkowe są rżóne (BTW B też), od
bardzo agresywnych do indoletnych. Zwykle bardziej agresywne niż mniej.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Wynik badania kału
Dziwny objaw
Stare rany
podwyższony testosteron u kobiety
Gdzie można wynająć inhalator dla dziecka?