wstydliwy problem

1. Data: 2001-12-04 14:55:20

Temat: wstydliwy problem
Od: "Karol" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów serdecznie
Prosze potraktowac moj post powaznie bo choc problem nie jest moze
najwiekszego kalibru to jest dla mnie wazny. Mianowicie, czy ktos z Panstwa
moglby mi doradzic jak sie pozbyc pryszczy z posladkow? Nie jest ich duzo,
ale w zaden sposob nie moge sie ich pozbyc. Acnosan ani inne 'lekkie' srodki
nie pomagaja. Pryszcze czasem sie daja wycisnac, ale na ogol sa drobne,
jednak nawet po wycisnieciu dlugo utrzymuja sie czerwone plamki. Na pelni
informacji - mam 30 lat, nie robie nic niezwyklego ze swoim cialem,
odrzywiam sie zdrowo, uproawiam sport. Bardzo prosze o rade.

2. Data: 2001-12-04 16:10:45

Temat: Re: wstydliwy problem
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:

> [...]
> informacji - mam 30 lat, nie robie nic niezwyklego ze swoim cialem,
> odrzywiam sie zdrowo, uproawiam sport. Bardzo prosze o rade.

Bielizna naturalna z bawelny 100%, biala, spodnie z bawelny/welny 100%
unikanie siadywania na sztucznych tkaninach - podkladanie poduszki z
pierza, albo welnianej, do mycia mydlo dziegciowe.

3. Data: 2001-12-04 17:22:44

Temat: Odp: wstydliwy problem
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

to moze byc jakas infekcja, ja zlapalam takie cos po plywalni, ale mialam
guzy na udach i posladkach, miejscowo deramtolog polecil Metronidazol zel i
pomagalo
Gosia
Użytkownik Dariusz <d...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

4. Data: 2001-12-05 07:46:22

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie bedzie reklama gdy zaproponuje abys uzywal mydla "Protex"? Jest
jeszcze mydlo SebaMed, ale strasznie drogie, a mydlo Protex jest
antybakteryjne. Sprobuj myc gabka namoczona w tym mydle. Gdy to nie
pomoze moze zrob testy alergologiczne? Moze to wina proszku albo
bielizny?

pozdr. Wilma
PS. Badanie krwi robiles?

5. Data: 2001-12-08 22:59:14

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to byc odmiana grzybicy. Skontaktuj sie z dermatologiem jesli ci
zalezy. Dla lekarza ten problem nie jest wstydliwym dyz ma ich on zbyt wiele

chłoniak typu T
Wynik badania kału
Dziwny objaw
Stare rany