Wynik badania kału

1. Data: 2001-12-04 13:39:19

Temat: Wynik badania kału
Od: "Wiola Sen" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko (21m) miało wykonane badanie ogólne kału. Pediatra odwiedzi nas
dopiero za tydzień, a ja niestety nie wiem, czy to są dobre, czy złe wyniki
(jakie są normy?).
pH 7,0
ciała redukujące 0%
ziarna skrobi: pojedyncze w polu widzenia
tłuszcze obojętne: (-) ujemne
kwasy tłuszczowe: (-) ujemne
włókna mięsne: obecne nieliczne strawione

Bedę baaaaaaaardzo wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam.

Wiola Seń

2. Data: 2001-12-04 17:27:14

Temat: Odp: Wynik badania kału
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie badanie na stopień strawiena, u mojego dziecka obecne były tłuszcze,
skrobia (+++ skala) i udałam się do gastrologa ale u was widzć, że
strawione
więc trzustka działa chyba prawidłowo,
lekarz powie więcej, wypytaj dokładnie co jest co, będziesz wiedzieć na
przyszłość
Gosia
Użytkownik Wiola Sen <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9uijto$4r9$...@n...onet.pl...
> [...]
> tłuszcze obojętne: (-) ujemne
> kwasy tłuszczowe: (-) ujemne
> włókna mięsne: obecne nieliczne strawione

Dziwny objaw
Stare rany
podwyższony testosteron u kobiety
Gdzie można wynająć inhalator dla dziecka?
dziwny problem