Co na wzmocnienie włosów?

1. Data: 2001-12-04 19:17:45

Temat: Co na wzmocnienie włosów?
Od: "Przemek" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem, że ostatnio wypada mi dość dużo włosów - nie, nie kępami ale
jednak ich trochę wypada. Wiem, że cynk jest dobry na wzmocnienie włosów - w
czym jest go najwięcej? może w pestkach dyni?
Może są jeszcze jakieś inne mikro/makro elementy dobre na wzmocnienie
włosów?

2. Data: 2001-12-05 14:22:30

Temat: Odp: Co na wzmocnienie włosów?
Od: "TomekSHL" <t...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek napisal:

> Wiem, że cynk jest dobry na wzmocnienie włosów - w
> czym jest go najwięcej? może w pestkach dyni?

Nie jest to lekarska odpowiedz, ale moja siostra swego czasu miala z tym
problemy i lekarz przepisal jej tabletki z cynkiem - wzmocnily jej sie
paznokcie i wlosy. Zapytaj w aptece czy przypadkiem nie sprzedaja takowych
bez recepty.

Pozdrawiam,
Tomek

3. Data: 2001-12-05 21:26:13

Temat: Re: Co na wzmocnienie włosów?
Od: "Karina Jakubowska" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czym jest go najwięcej? może w pestkach dyni?
> Może są jeszcze jakieś inne mikro/makro elementy dobre na wzmocnienie

A oto kilka preparatów:
Merz Special ok 40zł - kuracja na miesiąc
H- pantoten ok 45zł - kuracja na miesiąc
Revalid ok 25 zł - kuracja na 10 dni
Preparaty te zawierają zestaw witamin i minerałów wzmacniających skórę,
włosy i paznokcie.
Oprócz tego są ampułki Vichy (ok120zł)
i Radical (20zł)
Pozdrawiam Karina

4. Data: 2001-12-05 22:09:33

Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pomaga:
- Humavit V, Humavit Z (koszt to okolo 10 zl)
- cynk w tabletkach ( ok. 4,50)
- tabletki z wyciagiem ze skrzypu polnego.

Virge

5. Data: 2001-12-07 16:49:42

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Karina Jakubowska" <j...@w...pl> wrote:

>U?ytkownik "Przemek" <c...@d...alter.pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>A oto kilka preparatów:
>Merz Special ok 40z? - kuracja na miesi?c

czy ten specyfik rozni sie czyms istotnym od vitaralu (pomijajac
naklady na reklame) ?

czy to prawda?
Czeste skrecenia i zwichniecia
pytanie- dot.porodu