Pochwala grupy

1. Data: 2002-08-22 13:41:04

Temat: Pochwala grupy
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam podziekowac (niestety nie wiem komu-kto byl inicjatorem), ze
powstala ta grupa.
Czytanie jej sprawilo, ze :
1. Zmobilizowalam sie i znalazlam w koncu mysle, ze dobra kosmetyczke w moim
miescie. Wlasnie wczoraj odbylam :-)) wizyte pierwsza w tym salonie i jestem
zadowolona. Czuje sie swietnie zrelaksowana i "odnowiona". Mysle, ze zaczne
tam chodzic regularnie.
2. Dzieki Kaśce kupilam Effaclar K i stwierdzam ( co prawda dopiero po 3
uzyciach), ze dziala tak jak opisywalyscie na grupie.
3. Dzieki wspanialej Joli L-L poprzygladalam sie ciuchom jakie posiadam ( na
szczescie zdecydowana wiekszosc odpowiada kolorystyce wiosny:-))). Rowniez
zrobilam rewizje wsrod kosmetykow i szybciutko zamierzam zastosowac sie do
jej porad. Juz sie ciesze na sama mysl udania sie do sklepu i
pobaraszkowania wsrod pudrow, szminek, rozow itd. Notabene bardzo to lubie,
ale jakos tak zawsze czasu brak. Teraz zostalam zmobilizowana i z pelna
premedytacja odstawie wszelkie inne zajecia, by udac sie w to wspaniale
miejsce.

Tak wiec grupa zmobilizowala mnie do dzialania, wyrwala z pewnej apatii, w
ktora ostatnio wpadlam.
Czy ktos oprocz mnie ma podobne odczucia?
Serdeczne dzieki:-)))))))))
Ela

1. Data: 2002-08-22 15:08:03

Temat: Re: Pochwala grupy
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zalozylam grupe i twoj post to balsam na moje seduszko:) dzieki.

1. Data: 2002-08-22 15:16:14

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam chandrę :( ale nie z powodu grupy...
I chyba pójdę na zakupy....

Aga

Hihi, nawet człowiek nie czuje jak mu się rymuje...

1. Data: 2002-08-22 15:21:58

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja zalozylam grupe i twoj post to balsam na moje seduszko:) dzieki.

chapeau bas!
(tak to sie pisze?) :)))
mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-22 17:13:52

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| 2. Dzieki Kaśce kupilam Effaclar K i stwierdzam ( co prawda dopiero po 3
| uzyciach), ze dziala tak jak opisywalyscie na grupie.

Dzieki :) Co prawda ja akurat sie wkurzam bo stosuje go od 2 tygodni i qrcze
dalej mam nieladna cere, moze nawet gorsza niz przed kuracja. Ale nie
poddaje sie, zdarzaja sie gorsze rzeczy (np. dzisiaj zostalam wrzucona do
basenu a poniewaz staralam sie ratowac lapiac drabinki to uderzylam w nia
noga i mam piekne 3 siniaki na kosci piszczelowej)

Pozdrawiam

K.

1. Data: 2002-08-23 07:07:29

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki :) Co prawda ja akurat sie wkurzam bo stosuje go od 2 tygodni i
qrcze
> dalej mam nieladna cere, moze nawet gorsza niz przed kuracja.

Gwoli wyjasnienia moze - po tych 3-ech uzyciach moja cera tez nie stala sie
ladna, gladka, itd. Co prawda nie pogorszyla sie i nie wystapily na wierzch
zadne wypryski ( bo o tym tez pisalyscie), ale nie wyladniala tak jakbym
sobie zyczyla. Z tym, ze z pewnoscia na te "cudowne" zmiany cery trzeba
wiecej czau. Tak od razu nic sie nie dzieje.Nie mam najlepszej
cery-rozszerzone pory, grudki pod skora jakies wyczuwam, ale (moze to
sugestia po przeczytaniu tylu postow na temat Effaclaru K) wydaje mi sie ,
ze w dotyku jest przyjemniejsza i nie wyglada na zmeczona.

Tak wiec cierpliwosci Tobie i sobie zycze, i wiary, a bedziemy
ladniejsze:-)))
Dodam jeszcze, ze kosmetyczka u ktorej bylam tez slyszala o cudownych
wlasciwosciach Effaclar-u K wiec cos w tym jest:-)))
Pozdrawiam.
Ela

i jak tu zalozyc sukienke
Dziwna waga