Pochwale sie i pochwale innych :-)

1. Data: 2002-10-22 17:21:44

Temat: Pochwale sie i pochwale innych :-)
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze tak egoistycznie :-) Poszlam dzis na poszukiwanie
kremu - kremu nadal nie znalazlam, ale za to dostalam probki :-)
Zalezalo mi na probkach podkladow, rozmazanie na dloni niczego mi nie
daje, wiec po prostu poprosilam :-)
Ostatnio zjechalam panie w katowickiej Sephorze - moze te poprzednie juz
tam nie pracuja, a moze mialy zly dzien albo co - w kazdym razie dzis
pani obsluzyla mnie doskonale, wyjasnila mi kupe rzeczy, byla bardzo
sympatyczna.

Gosia

1. Data: 2002-10-23 14:39:33

Temat: Re: Pochwale sie i pochwale innych :-)
Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W katowickiej Sephorze zaczela pracowac pani ktora znam juz od jakis
przynajmniej 8 lat. Byl czas ze pracowala na Mariackiej w "Marguerit" potem
na Staromiejskiej w Amandzie a ostatnio spotkalam ja wlasnie w Geancie. Jest
naprawde przemila i z tego co wiem jest tez wizazystka Chanela. A panie
ogolnie to sie tam raczej nie zmienily. Kiedy poprosilam o probki zapachow
to niby "sprawdzajac" otworzyla szuflady pod ekspozycja pokazujac mi ze nic
tam nie ma. (konkretnie 3 szuflady). No a jak wiadomo tam juz od dawna
probek nie trzymaja tylko na tych swoich stanowiskach z kasami.
Mysle, ze po prostu dobrze trafilas.
Iza Wójcik z Katowic

1. Data: 2002-10-26 16:30:44

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> W katowickiej Sephorze zaczela pracowac pani [...] Jest
> naprawde przemila i z tego co wiem jest tez wizazystka Chanela.

Nie wiem, czy to byla ta, ale byla bardzo mila i kompetentna.

> [...]
> nic tam nie ma. (konkretnie 3 szuflady). No a jak wiadomo tam juz od
> dawna probek nie trzymaja tylko na tych swoich stanowiskach z kasami.

Oj nie, mnie pani dala probki wlasnie z jednej z szuflad :-)

Gosia

Pytanie do Pan z Krakowa :-)
Olejek rycynowy help :-)
Kolej na mnie!