Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

Subject: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <L...@j...cb>
Date: Sat, 30 May 2020 11:43:13 +0200

W dniu 28.05.2020 o 19:41, XL pisze:
> W sobotę, 23 maja, moje najsłodsze, najmilejsze jedwabnosierściuchowe,
> uszaste, aksamitnopysiaste, czworonożne i ogoniaste słoneczko zaszło mi na
> zawsze - w wieku lat 8 zachorzawszy srogo i beznadziejnie. Misiek
> wydawał się zdrowy jak rydz - najpierw niby ,,tylko" zatkanie psiego ,,dowodu
> osobistego", co go każdy pies nosi ze sobą w tylnej kieszeni... Piesio
> odetkany i ,,osobiście", i jelitowo (drugie związane z pierwszym...), ale po
> narkozie mocno dyszący i męczliwy, z wysiękiem przy serduszku - bo oto się
> [...]

W sumie na co zszedł był ten pies? Współczuję z powodu straty
przyjaciela, samą śmiercią zwierzaka już bym się nie przejmował, bo o
ile przyjmujemy że u ludzi śmierć postaci fizycznej jest tylko etapem na
dalszej drodze to i dlaczego inaczej by miało być w wypadku naszych
mniejszych braci, czworonogich, skrzydlatych czy płetwiastych itd..