Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

141. Data: 2020-06-05 15:14:02

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2020 o 08:44, FEniks pisze:

> Myślę, że łatwiej być szczęśliwym komuś, kto pozbawiony jest sumienia
> albo ma je dość mocno zrealtywizowane.
>
> Ewa

tylko to sie nie udaje, a prosci ludzie bez wad politycznych potrafia
byc szczesliwi, ciesza sie naprawde

--
gazebo

142. Data: 2020-06-05 17:38:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2020 o 15:14, gazebo pisze:

> tylko to sie nie udaje, a prosci ludzie bez wad politycznych potrafia
> byc szczesliwi, ciesza sie naprawde

Odczucie szczęścia to kwestia bardzo indywidualna i niezależna od opinii
innych. Jednak zazwyczaj to szczęście emanuje od osoby, zupełnie bez
konieczności komunikowania tego przez nią wszem i wobec. Niektórzy z
kolei stosują afirmację i jeśli to im pomaga, to co nam do tego? Tylko
czy rzeczywiście zawsze działa - tego nie jestem pewna.

Ewa

143. Data: 2020-06-05 18:00:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie, nie czaje, z jakiego powodu chcesz mnie bym cie docenial? ani ja
> twoj pies, ani dziecko ani kochanek

Gdzie ty widzisz moje chcenie doceniania przez ciebie? Czytaj ze
zrozumieniem - piszę o MOIM docenianiu siebie.
Ty tego nie potrafisz - nie potrafisz doceniać SIEBIE.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

144. Data: 2020-06-05 18:52:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2020 o 17:00, XL pisze:

> Gdzie ty widzisz moje chcenie doceniania przez ciebie? Czytaj ze
> zrozumieniem - piszę o MOIM docenianiu siebie.
> Ty tego nie potrafisz - nie potrafisz doceniać SIEBIE.

we wszystkich twoich wypowiedziach, zawsze potzrebowalas tego, te twoje
stopy, dla mnie juz historyczne, a jak ci pokazalem ile jest pieknych
kobiet o dyzych stopach, bo nie male stopy (ktorych nie masz) stanowia o
uroku tylko kto kim jest, przymknelas pysk, i znowu teraz szukasz bo
gdzies dostalas w dupe, od meza swojego, od sasiadow, wiec szukasz
POCIESZENIA TUTAJ, proste jak pierdolenie

--
gazebo

145. Data: 2020-06-05 19:42:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2020 o 16:38, FEniks pisze:

> [...]
> kolei stosują afirmację i jeśli to im pomaga, to co nam do tego? Tylko
> czy rzeczywiście zawsze działa - tego nie jestem pewna.

domaganie sie szczescia od innych nie swiadczy o szczesciu, predzej
trzeba byc prawdziwie nieszczesliwym, to chyba dziala szybciej

--
gazebo

146. Data: 2020-06-05 20:01:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> we wszystkich twoich wypowiedziach, zawsze potzrebowalas tego, te twoje
> stopy, dla mnie juz historyczne, a jak ci pokazalem ile jest pieknych
> kobiet o dyzych stopach, bo nie male stopy (ktorych nie masz)

Mam :-)
I miło, że tak cię to wzięło :-)))

stanowia o
> uroku tylko kto kim jest, przymknelas pysk,

OLAŁAM CIĘ.
Sam temat też. No ileż można o stopach. Nawet swoich malutkich ?

> i znowu teraz szukasz bo
> gdzies dostalas w dupe, od meza swojego, od sasiadow,

Boszsz, gdzie ty się obracasz. Współczuję - męża i sąsiadów.

> wiec szukasz
> POCIESZENIA TUTAJ, proste jak pierdolenie

U ciebie? - w tym twoim wariatkowie, z którego cię właśnie wypuścili?
Nie p...l, bo nawet p...e cię przerasta.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

147. Data: 2020-06-05 21:41:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/06/2020 o 19:01, XL pisze:

> Mam :-)
> I miło, że tak cię to wzięło :-)))

nie mami sily bic nieprzytomnej z wlasnego szczescia
> stanowia o
>
> OLAŁAM CIĘ.
> Sam temat też. No ileż można o stopach. Nawet swoich malutkich ?

nie, ty sie zgubilas

> Boszsz, gdzie ty się obracasz. Współczuję - męża i sąsiadów.

i dlatego nic od lat nie bylo o psach, o twoim mezu tylko nagle czegos
ci zabraklo, a jak zjebalas w lokalnej polityce to wrocilas, nic o
niczym tylko pies ci zdechl, co z reszta psow? naprawde sadzisz, ze
ludzie maja amnezje? i dziekuje za meza, pogadaj z niebieskim albo
lukrecja wszelkich znakow

> U ciebie? - w tym twoim wariatkowie, z którego cię właśnie wypuścili?
> Nie p...l, bo nawet p...e cię przerasta.

mi nie przeszkadza, ze zyje z ludzmi takimi jak ty, jak sie wywrocisz to
ci pomoge

ps co ty kobieto spierdolilas w swoim zyciu? chcesz chlopca zeby sie nim
opiekowac? czy zwierzatek

--
gazebo

148. Data: 2020-06-05 22:13:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> [...]
> ci pomoge

> ps co ty kobieto spierdolilas w swoim zyciu?

Absolutnie nic.
Nie żałuję w moim życiu niczego poza wyborem zawodu nauczycielskiego - ale
i w nim było dużo dobrego: bardzo dobry zawód, aby mieć dużo czasu dla
swoich dzieci i miałam go dużo. Nie ma takiego drugiego pod tym względem.
Tłumy takich jak ty nie mogą sobie nawet wyobrazić, że można w swoim życiu
NICZEGO nie s...ć.

chcesz chlopca zeby sie nim
> opiekowac?
> czy zwierzatek

Chłopca mam tylko jednego od 45 lat. I tak do śmierci. Smutne z ciebie
zwierzątko. Mogę ci opowiedzieć nie tylko o małych stopach, lecz także o
pierwszej, jedynej i wiecznej miłości, o wzajemnej uczciwości i wierności
po grób. Możesz to sobie upychać do swojego pudełka z napisem ,,niemożliwe"
- ale pewien to ty już nigdy nie będziesz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

149. Data: 2020-06-06 00:01:27

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-05 05:59, gazebo wrote:

> idz na iwent i tam sobie szczelaj

//tylko, ladnie siem ubierz... koniecznie krawat i bialom koszule... i
zadnego dresu!

150. Data: 2020-06-06 00:09:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2020 o 19:42, gazebo pisze:
> domaganie sie szczescia od innych nie swiadczy o szczesciu

Ale można pisać o tym tak dużo i długo, aż w końcu samemu się uwierzy. A
wiara czyni cuda.

> , predzej trzeba byc prawdziwie nieszczesliwym, to chyba dziala szybciej

Poprzez odbicie się od dna? Oj, żeby to było takie proste.

Ewa

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem