Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

21. Data: 2020-05-30 02:11:41

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-29 23:35, XL wrote:
> Tak, bardzo dawno. Super film. Tylko ten Wiliams coś jednak miał nie tak w
> życiu, skoro się zabił:-(

//moze nie doczytal Lazariewa...

Q&A czesc 5.

https://docer.pl/doc/xsc8c05

22. Data: 2020-05-30 02:44:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-30 02:08, Izaura wrote:

> Raz jeszcze powtorze... nie smuc siem :)
>
> //jest bardzo prawdopodobne, ze spotkasz kogos, (lub jakies zwierzatko),
> ktore poznasz po tym swiatelku w duszy i ten ktos, (lub to ono), pozna
> rowniez Ciebie...

Tu pan Piotr z Australii, troche o tej ewolucji i dewolucji duszy...

https://www.youtube.com/watch?v=7YxaXNToffM

//nie to zebym robil z tego religie, ale, moze warte jest to jakiejs
refleksji...?

23. Data: 2020-05-30 06:24:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/05/2020 o 00:57, Izaura pisze:

> //zawsze mialy... i rosliny, rowniez...

slowo istnieje o wielu znaczeniach tumanko

--
gazebo

24. Data: 2020-05-30 06:25:44

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-( [NTG]
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/05/2020 o 22:38, XL pisze:

> NIE JESTEM ZWIERZĘCIEM.
> Jasne?!

JESTES

--
gazebo

25. Data: 2020-05-30 07:14:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Raz jeszcze powtorze... nie smuc siem :)

Żeby się tak dało - po prostu przestać. Po ośmiu latach nieustającego
codziennego zachwytu 24 h na dobę tym psim oddanym do cna sercem i
mądrością, delikatnością i uczuciowością... Może kiedyś. Za następne 8 lat
chyba. O ile tyle pożyję.

> //jest bardzo prawdopodobne, ze spotkasz kogos, (lub jakies zwierzatko),
> ktore poznasz po tym swiatelku w duszy i ten ktos, (lub to ono), pozna
> rowniez Ciebie...

Wiesz, on był ostatni nie na użytek mojej egoistycznej rozpaczy. Widzę
JEDEN obiektywny plus jego odejścia. Cytując MŚK (zootechnik - więc pomimo
smutku równego mojemu, zawsze, więc i teraz, potrafi zauważać rzeczy
zasadnicze w relacjach ludzi i zwierząt): ,,Lepiej, gdy zwierzę zdycha
właścicielowi, niż gdyby to właściciel zdechł swemu zwierzęciu. Jak
ukochane zwierzę miałoby zrozumieć jego odejście?"
Jadąc (paskudną skądinąd) Szymborską w jej przejmującym wierszu - ,,tego nie
robi się kotu".
Pomaga. Na chwilę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-05-30 07:14:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> JESTES

W sumie może i tak. Skoro potrafiłam wejść w tak kosmicznie głęboką relację
z moim psem, to muszę się bardzo różnić od ciebie. Dzięki. Pochlebiasz mi.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-05-30 08:48:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/05/2020 o 06:14, XL pisze:

> W sumie może i tak. Skoro potrafiłam wejść w tak kosmicznie głęboką relację
> z moim psem, to muszę się bardzo różnić od ciebie. Dzięki. Pochlebiasz mi.

PROSZE BARDZO NA ZDROWIE

--
gazebo

28. Data: 2020-05-30 11:39:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> PROSZE BARDZO NA ZDROWIE

Dzięki. Wyczuwam dobre intencje - to wyjątkowe u ciebie. Serio.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

29. Data: 2020-05-30 11:43:13

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2020 o 19:41, XL pisze:
> [...]
> na chwilę, aby mnie ta cisza i pustka nie zabiły. Już wolę wściekłość, niż

W sumie na co zszedł był ten pies? Współczuję z powodu straty
przyjaciela, samą śmiercią zwierzaka już bym się nie przejmował, bo o
ile przyjmujemy że u ludzi śmierć postaci fizycznej jest tylko etapem na
dalszej drodze to i dlaczego inaczej by miało być w wypadku naszych
mniejszych braci, czworonogich, skrzydlatych czy płetwiastych itd..

30. Data: 2020-05-30 13:34:18

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.05.20 um 01:59 schrieb Izaura:
> [...]
n/album-72157714500488466/

n/album-72157714500488466/

> A krasnale gdzie...?
>
> Muslimy spalili...?

Zmien okulary i zdejmij maseczke, to zobaczysz. Chociaz na obsesje to
nawet dobry urolog nie pomoze.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49949454397/i
n/album-72157714500488466/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem