Podaje przepis na krolika...z z..

1. Data: 2006-09-09 10:43:05

Temat: Podaje przepis na krolika...z z..
Od: "Han" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Królik nadziewany truflami z warzywami z dodatkiem z cukini i koprem
włoskim
Składniki:
Królik 1 szt. około 1kg..wyczyszczony...

Nadzienie:
Mięso z kurczaka - 0,5 kg
Słoninka zmielona - 0,05 kg
Śmietana 30% - 0,4 l
Sól, pieprz
Wątroba gęsia - 0,2 kg
Porto białe - 0,10 ml
Szpinak liście - 15 szt.
Trufle czarne - 0,15 kg
Koper włoski - 0,2 kg
Cukinia - 0,25 kg
Pomidor - 0,2 kg
Baklażan - 0,15 kg
Oliwa - 0,05 kg
Tymianek świeży
Mąka - 0,4 kg
Jaja - 4 -5 szt. zależnie od wielkości
Bułka tarta - 0,150 kg

Sposób przyrządzenia:

Mięso z kurczaka i słoninka zemleć ze śmietaną. [Wątrobę gęsi, pokroić
plasterki i zamarynować w porto - potem dodac do nadzienia, przyprawić solą
i pieprzem.] Szpinak
blanszować. i nadziewać królika. Najpierw szpinak, wąrobka i trufla.
Wszystko
wsadzić do środka z mielonym mięsem z kurczaka z dodatkiem zmielonej
słoninki.,
i piec w piekarniku 200°C z temperaturą wewnętrzną.
Garnitur...z..
Cukinię cienko pokroić, panierować i smażyć w głębokim tłuszczu. Bakłażan,
pomidory i koper pokroić w kostkę, krótko podsmażyć i przyprawić. i jako
dodatek na talerz.
Sprawdzone super...

Han...

2. Data: 2006-09-09 13:46:02

Temat: Re: Podaje przepis na krolika...z z..
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Han napisał(a):
> [...]
> pomidory i koper pokroić w kostkę, krótko podsmażyć i przyprawić. i jako

lubie takie proste i szybkie jedzenie...
za niecierpliwoscia czekam az pojawi sie w MC zestawie...
Mars

3. Data: 2006-09-09 15:27:50

Od: "Han" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=============
> lubie takie proste i szybkie jedzenie...
> za niecierpliwoscia czekam az pojawi sie w MC zestawie...
> Mars

Szanowny Panie,
Kiedys taki zestawie pamietałam,
Ale on nazywał sie?
Tak podejrzewam,
Mały...
Chemik....
Idealny do psikusow, oraz do robienia w balona rodzicow.
Uszanowanie Han...
Moze zna Pan inny zestaw.
W tak dalekiej pipidowce, (gdzie w tej chwili mieszkam,)
O innym zestawie nie słyszałam.

Sowieso - jawol heissen..
Madry
Chłopatas.....

4. Data: 2006-09-09 16:12:21

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsjasz napisał:

> lubie takie proste i szybkie jedzenie...
> za niecierpliwoscia czekam az pojawi sie w MC zestawie...
> Mars

No ale to by wymagało przedsięwzięcia w postaci hodowli
czterdziestokilowych króliczych brojlerów... A czym takiego skurczybyka
ubić? Anihilatorem?
--
rAzor
------------

5. Data: 2006-09-09 20:48:18

Od: "\"Old Speckled Hen\"" <o...@s...hen> szukaj wiadomości tego autora

Panslaw zamiast krolika i przepis gitowski!

------------

6. Data: 2006-09-10 11:32:21

Od: "Han" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> napisał w wiadomości

> No ale to by wymagało przedsięwzięcia w postaci hodowli
> czterdziestokilowych króliczych brojlerów... A czym takiego skurczybyka
> [...]

Nie szanowny Panie,
Nie potrzebny żadna specyficzna bron,
Wystarczy dać krolikowi psciepe poczytać,
o nazwie pl soc polityka, i sam się wykończy wpadajac paranoje.
Uszanowanie Han.

7. Data: 2006-09-10 20:49:37

Od: "DJ" <b...@t...jest.zjebiscie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> No ale to by wymagało przedsięwzięcia w postaci hodowli
> czterdziestokilowych króliczych brojlerów... A czym takiego skurczybyka

Azorek, żyleteczko przytępiona ty jedna, co ty tu bidaku robisz?
Przyleciałeś za pansrawistą z nadzieją, że skapną ci jakieś okruszki z
pansrawistycznego stołu?

DJ

8. Data: 2006-09-11 06:59:56

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DJ napisał:

> [...]
>

> Azorek, żyleteczko przytępiona ty jedna, co ty tu bidaku robisz?
> Przyleciałeś za pansrawistą z nadzieją, że skapną ci jakieś okruszki z

A jakześ ty mi niedorzeczny obsmarkańcu z sitka wylazł?
Już korygujemy.
--
rAzor
------------

9. Data: 2006-09-11 07:02:02

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Han napisał:

> [...]
> Nie potrzebny żadna specyficzna bron,
> Wystarczy dać krolikowi psciepe poczytać,
> o nazwie pl soc polityka, i sam się wykończy wpadajac paranoje.

E tam zaraz psp - starczy, ze zajrzy tutaj i poczyta westchnienia
zakochanego kuchcika - zawał (jeśli jeszcze wziać pod uwagę stopień
otłuszczenia serca) gotowy. ;-]
--
rAzor
------------

10. Data: 2006-09-11 07:22:25

Od: "Han" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam zaraz psp - starczy, ze zajrzy tutaj i poczyta westchnienia
> zakochanego kuchcika - zawał (jeśli jeszcze wziać pod uwagę stopień
> [...]
====================
I może ma Pan racje,
Jak czytałam posty pewnego psciepowicza, O pewnej Pani..
Pomyślałam o różnicy pojęć realnych - od fantastyki,
Ale każdemu wolno marzyć, oraz dodać własna fantastykie.
Jeśli nie przynosi szkody innej osobie...

Uszanowanie Han..

PSIORNIA CZY PSIARNIA?
AGD inox - koniec kłopotów ze śladami palców i zaciekami !
Czy jest szansa na botwinę?
Spam - moze sie przyda???
Marynowane grzyby