Podanie

1. Data: 2002-01-22 14:26:48

Temat: Podanie
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Kef-Irek Zablocony Mindenowice, po obiedzie i po jednym
Herforderze
Kolo Kanalu 1
Mindenowice
NadRenia,PodWeswalia,

Zwracam siem z uprzejmom prosbom, o przyjencie mnie w poczet
czlonkow, jesli taks siem mozna wyrazic, Stowarzyszenia Wariatow Znoszacych
Kamienie ze Spaceru do Ogrodu. Na swoje uzasadnienie podkreslam, ze
nawozilem dziecencym wozkiem, az cztery razy, kamieni z nad kanalu, podczas
spacerow z dzieciarniom, czyli juniorami zabloconymi w sensie doslownym i
przenosnym. Kamienie som w kolorze prawie ceglanym, majom chropowatom
strukturem i tluczom sie jak upadnom na ziemie. Lerzaly sobie calom kupom,
to wziolem, bo i tak nikt nie przyuwazy a jak sie pytalem, jedego goscia co
sie tam krecil z metrowkom i lunetom, to on mi na to powiedzial, po
ichniemu: a ile pan mozesz zabrac tym wozkiem?, bier pan, to on mnie jeszcze
nie zna, bo jak ja sie nudzem i nie wiem co z czasem zrobic to idem na
spacer i sobie zwozem, zeby paprocie i male iglaki przytulnie, jak w
gorzystym lesie mialy. Prosze sie pozytywnie ustosunkowac, bo jak dostanem
odmownom a wykretnom odpowiedz, to mnie mogom nerwy poniesc i takim glazem
moge przywalic zarzadowi Stowarzyszenia.

I tak bez jaj, nie na zarty ale z szacunkiem a nawet powazaniem pozostaje,

Kef-Irek Zablocony

2. Data: 2002-01-22 17:14:14

Temat: Re: Podanie
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki wrote:

> to on mnie jeszcze
> nie zna, bo jak ja sie nudzem i nie wiem co z czasem zrobic to idem na
> spacer i sobie zwozem,

a sol morskom ze slonecznej Bulgarii do miodem i woda (wódą) plynacej krainy
wlasnolapnie targales?

Pozdrowienia
Andrzej

Plynaca w roku 1981.

3. Data: 2002-01-22 17:17:42

Temat: PS.
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Paplinski wrote:

> Plynaca w roku 1981.

A wlasciwie octem stojaca!
Andrzej

4. Data: 2002-01-22 17:23:56

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> a sol morskom ze slonecznej Bulgarii do miodem i woda (wódą) plynacej
> [...]
Niestety nie ale z jednom Bulgarkom wyczynialem godne ulana czynnosci. Liczy
sie? I do dzis uzywam czubrynice i lutynice.

Kef-Irek

5. Data: 2002-01-22 20:36:32

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja siem z Tobom nie licytujem, tylko zapytowywujem.
A co Uta na te wspominki?

Pozdrawiam
Andrzej

6. Data: 2002-01-22 21:01:35

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci

> [...]
> przenosnym. Kamienie som w kolorze prawie ceglanym, majom chropowatom
> strukturem i tluczom sie jak upadnom na ziemie.

W odpowiedzi na Pana podanie niniejszym informuje ,ze prosba Pana zostala
stanowczo odrzucona .

Niniejszym zwracam uwage , ze ta sterta cegiel
(Kamienie sa w kolorze prawie ceglanym, majom chropowatom strukturem i
tluczom sie jak upadnom na ziemie.)
byla przygotowana do budowy i naruszyl Pan niestety cudza wlasnosc .

Biorac powyzsze pod uwage naklada sie na Obywatela obowiazek zwrotu
zagrabionych cegiel na plac budowy ,jak i odpracowanie na rzeczonej budowie
30 godzin w ramach czynu obywatelskiego .

Zyczliwy Urzednik

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

7. Data: 2002-01-23 12:00:38

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." napisal:

> W odpowiedzi na Pana podanie niniejszym informuje ,ze prosba Pana zostala
> stanowczo odrzucona .

(...)
No jasne, podanie bez załącznika?!

Rzyczlywy interesant, co wie jak pozyskać rzyczlywość użędnikuf

8. Data: 2002-01-23 13:01:00

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Ja siem z Tobom nie licytujem, tylko zapytowywujem.
> A co Uta na te wspominki?
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

A Uta podczytowowywuje tylko wtedy jak sie Janusz pojawia albo kiedy mowa o
krasnalach.

Kef-Irek

9. Data: 2002-01-23 13:15:13

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> zagrabionych cegiel na plac budowy ,jak i odpracowanie na rzeczonej
budowie
> 30 godzin w ramach czynu obywatelskiego .

Panie kochany, krolu zloty a skond ja mialem wiedziec, ze to na budowe? Tam
juz nikt nie buduje. Tam juz zabudowali co bylo. A na tych kamieniach juz
trawa porosla. Panie, ja znam wariatow, co kamienie z lasu, moze nawet pod
ochronom, znoszom i to w plecacku, na wlasnym grzbiecie narazajonc kasem
chorych na koszty a ja wozkiem po trochi wozem. Wez, Pan pod uwagie
szanownom, ze te kamienie za schronienie roznym drobnym ustrojom sluzyc
bendom, czem wzbogacom naturem ogrodowom. A poza tym, tam mnie ten z tyczkom
powiedzial: bier, to niech on odpracowuje, za skladanie falszywych pozwolen.
Kamieni nie odam, moge co najwyzej, przepracowanemu urzendynikowi cos
zalonczyc i bendziem kwita. A jak siem nie podoba to pojdem do w´samego
wojta.

Kef-Irek Zablocony

10. Data: 2002-01-23 13:18:37

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> (...)
> No jasne, podanie bez załącznika?!
>
> Rzyczlywy interesant, co wie jak pozyskać rzyczlywość użędnikuf

Chigierowo, bydzcie tak dobra i powidzcie: za smietane podpisze, czy jeszcze
kope jajkow dolozyc? Bo nalewka jeszcze sie odstaje a zacier ledwie sie
zaczon bulgotac.

Zablocony

Karczochy zimą
drewniane domy działkowe