Poddaję się

491. Data: 2010-03-11 22:22:26

Temat: Re: Poddaję się
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż to.
Dokładnie takie miałem wyobrażenie nt twojego związku.

Wy po prostu bzykacie się po koleżeńsku od dwóch lat.

I zgadzam się, że kobieta w takim związku może czuć się
szczęśliwa/spełniona, ale jeśli mniemasz, że to jest dowód,
iż ~każda, tak jak gdzieś wyczytałem coś podobnego w twoim
wydaniu, to wybacz, ale jak dla mnie to przesadzasz.

Może i masz ku temu nawet potencjał, ale na dziś możesz
o tym realnie tylko pomarzyć imho.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Powiedzmy, że wydaje mi się, że póki co oboje cenimy bardziej życiowe i
praktyczne podejście w związku.
Tak sądzę. I nic na siłę ;-)

492. Data: 2010-03-11 22:23:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ale na łopatkach? tam wysoko blisko karku??? - ja na razie tylko na wys.
> żeber. Bo mi w nadgarstkach podejrzanie trzeszczy :-D

Na łopatkach, próbowałam karku sięgnąć, ale to jednak nierealne bez
wychylania głowy w tył :)

--

Paulinka

493. Data: 2010-03-11 22:24:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:00:14 +0100, medea napisał(a):

> To akurat jest kwestia odpowiedniej budowy stawów. Ja tak robię od
> zawsze, nie mam z tym żadnych problemów, mimo że przecież niczego w tym
> kierunku nie trenuję.
>
> Ewa

Też to potrafię bez ćwiczenia, ale nie na wysokości karku :-)
--

Ikselka.

494. Data: 2010-03-11 22:26:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:03:29 +0100, Stalker napisał(a):

> Dokładnie :-)
>
> Stalker, żebyś ty tego w pakiecie nie sprzedawała, to ja bym Cię nawet
> poparł :-)

Pakiety są pakietami - cóż, sprzedaż wiązana. Dotrą do kogo trzeba :-)
--

Ikselka.

495. Data: 2010-03-11 22:28:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:05:54 +0100, medea napisał(a):

> Tak, oczekuję rzetelnej odpowiedzi, ale chciałabym wiedzieć, jak Ty to
> widzisz.
> Jeśli nie chcesz odpowiedzieć - trudno.
>
> Ewa

Pytania zbyt zasadnicze i za późna pora na odpowiedź, no i za duża to
praca, jesli chciałabym ją wykonać poważnie i rzetelnie, a chciałabym. A
jeszcze trzebaby podyskutować pewnie, bo nie chcę posługiwac się tylko
linkami ewentualnie. Wiec wolę spasować, czegobyś sobie po tym nie
dośpiewała na mój temat.
--

Ikselka.

496. Data: 2010-03-11 22:29:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:07:09 +0100, medea napisał(a):

> Podobam Ci się w ruchu czy jak?
>
> Ewa

Ruch? - można to i tak nazwać, w każdym razie działanie. Podczas niego
można poznawac ludzi, nie wtedy, kiedy nic nie robią/mówią/piszą.
--

Ikselka.

497. Data: 2010-03-11 22:31:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:08:30 +0100, medea napisał(a):

> Kochana, o mój materiał do myślenia naprawdę nie musisz się troszczyć.
> Czasami mam wrażenie, że jest go stanowczo za dużo. :)
>
> Ewa

No to sobie pomyśl jeszcze przynajmniej to, że ktoś inny niekoniecznie
widzi "kolory" tak jak Ty, a samo to stawia wobec konieczności zapytania,
jakie one są tak NAPRAWDĘ i czy akurat Twoje widzenie jest obiektywne :-)
--

Ikselka.

498. Data: 2010-03-11 22:31:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:09:21 +0100, medea napisał(a):

> Czyli coś, co bardzo lubisz.
> Rozumiem.
>
> Ewa

Pisałam to do Ciebie, bo masz zwyczaj za mnie udzielać odpowiedzi.
--

Ikselka.

499. Data: 2010-03-11 22:35:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:23:46 +0100, Paulinka napisał(a):

> Na łopatkach, próbowałam karku sięgnąć, ale to jednak nierealne bez
> wychylania głowy w tył :)

Moja instruktorka moglaby sobie korale na szyi zapinać tymi złożonymi
dłońmi, aż mi się niedobrze robi, kiedy patrzę ;-)
--

Ikselka.

500. Data: 2010-03-11 22:35:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Też to potrafię bez ćwiczenia, ale nie na wysokości karku :-)

A po co to robić na wysokości karku?

Ewa

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...