Podkaszarka akumulatorowa

1. Data: 2010-05-02 19:05:20

Temat: Podkaszarka akumulatorowa
Od: "pezet89" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam ok.60-70 m2 trawnika i potrzebuje kosiarki, nie bardzo chce mi sie
kupować ręczną, bo i tak wszędzie nie dotrę i trzeba będzie dokańczać
ręcznie nożycami. Spalinowa odpada bo nie mam jej gdzie trzymać, a prądu nie
mam na działce.
Dlatego mam pytanie czy ktoś używa podkaszarek
akumulatorowych i mógłby sie podzielić doświadczeniami.
pozdrawiam
piotr

2. Data: 2010-05-02 19:42:38

Temat: Re: Podkaszarka akumulatorowa
Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pezet89" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dlatego mam pytanie czy ktoś używa podkaszarek
> akumulatorowych i mógłby sie podzielić doświadczeniami.

Nie wiem czy taką znajdziesz w sensownej cenie,
ale jak już, to z akumulatorem Li-Ion,
a jak jednak NiCad, to żeby miał jakiś typowy kształt
- żeby nie było problemów z zakupem na wymianę.

IMHO - nawet najtańsza, ale jednak spalinowa.

Pzdr

JKK

3. Data: 2010-05-02 19:51:37

Od: "pezet89" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na przykład taka:

http://www.megamajster.pl/podkaszarka-akumulatorowa-
bosch-art-23-easytrim-accu-euro.php?off=1

na tej stronie są i inne

4. Data: 2010-05-02 20:15:01

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 5/2/2010 3:05 PM, pezet89 wrote:

> [...]
> mam na działce.
> Dlatego mam pytanie czy ktoś używa podkaszarek
> akumulatorowych i mógłby sie podzielić doświadczeniami.

Ja używam, ale do podkaszania, a nie koszenia większych połaci.
Trawę kosi nieźle, większe (twardsze) chwasty gorzej. Najlepiej
spróbuj od kogoś pożyczyć na jeden raz i sprawdzić sam jak sobie
radzisz z 60 m^2.

Dwie uwagi. Po pierwsze, niech Cię nie podkusi kosić w sandałach.
Po drugie, spalinowe maszyny ogrodowe są moim zdaniem dobre jedynie
dla tych, którym wdychanie spalin sprawia przyjemność.

Pozdrowienia,
Michał

5. Data: 2010-05-02 20:44:02

Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

Np. taka:
http://www.megamajster.pl/podkaszarka-akumulatorowa-
bosch-art-26-li.php
Ale profilaktycznie dowiedz się, czy jest dostępny i ile kosztuje akumulator
na wymianą.

Pzdr

JKK

6. Data: 2010-05-02 21:08:17

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4bdddd44$0$22268$9a6e19ea@unlimited.newshosting
.com...
> On 5/2/2010 3:05 PM, pezet89 wrote:

> Po drugie, spalinowe maszyny ogrodowe są moim zdaniem dobre jedynie
> dla tych, którym wdychanie spalin sprawia przyjemność.

I dla tych, którzy przy elektrycznych nie chcą zmarnować całego dnia.

Pozdrawiam wygodnicko
skryba

7. Data: 2010-05-02 21:18:50

Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po drugie, spalinowe maszyny ogrodowe są moim zdaniem dobre jedynie
> dla tych, którym wdychanie spalin sprawia przyjemność.

Wykaszarka / kosa wyrzuca spaliny ZA koszącego ;-)

Pzdr

JKK

8. Data: 2010-05-03 04:43:01

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pezet89 wrote:
> [...]
> ręcznie nożycami.
> Dlatego mam pytanie czy ktoś używa podkaszarek
> akumulatorowych i mógłby sie podzielić doświadczeniami.
Gość z mojej alejki z 5 lat temu zaczął kosić podobnej wielkości trawnik
podkaszarką akumulatorową.
W tym roku zauważyłem że kosi ręczną bębnową, a akumulatorową to co nie
wykosił ręczną. Chyba mu się kończy akumulator i nie może go wymienić bo
jak pamiętam to jak ją oglądałem to wyglądała na nierozbieralną. Chwalił
się że ją bardzo tanio kupił na bazarze. Na te 5 lat to się mu opłaciło.
dziadek2
P. S. Mam podobnej wielkości trawnik i wystarcza mi bębnowa.

9. Data: 2010-05-04 19:46:48

Od: Jan <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-02 21:05, pezet89 pisze:
...kto? u?ywa podkaszarek
> akumulatorowych i m?g?by sie podzieli? do?wiadczeniami.
...=================
Ja używam. Flymo 12V. Była jeszcze 6V ale to zupełnie do kitu - słaba,
krótki czas pracy. Około 5 lat. Wymieniłem 1 akumulator. Praca ok 20
min. "Obrabiam" nią brzegi trawnika i pod krzewami. Cichsza niż
spalinowa. Nie narzekam.
Uwaga! Podkaszarka NIE zastąpi kosiarki.
Koszę też kosiarka bateryjną. Husqvarna 24V. Czas pracy 40 min (jak
trawa nie za wysoka...). Kosiarka b. stara (chyba ze 6 lat). Po
przejściach - wywaliłem elektroniczny układ sterujący, zostawiłem
prostownik tylko. Koszę i jestem zadowolony.
Ale ja jestem z reguły zadowolony ze sprzętu...:)
Trawnik skomplikowany, ok. 300 m2.
Z najbliższego koszenia wrzucę fotki...
--
Pozdrowienia
Jan

10. Data: 2010-05-06 17:44:09

Od: "pezet89" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wszyskim za podpowiedzi, szkoda że w żadnym sklepie w mojej okolicy
nie ma
podkaszarek akumulatorowych żeby zobaczyć "od ręki", bo to by była
najlepsze, ale myślę
że się zaopatrzę w nią, bo tego koszenia u mnie mało a i zakątków sporo.

dzięki wielkie

prośba o id (kwiat tarasowy)
Kosiarka z gazetki Leroy merlin
Dosiana trawa i upierdliwe gołębie