Podlewanie skarpy

1. Data: 2004-07-18 12:07:52

Temat: Podlewanie skarpy
Od: "Maciej Donotek" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Moze mi ktos wskazac model koncówki czy typ spryskiwacza/zraszacz odpowiedni
do tego celu? Wypróbowalem juz kilka róznych modeli ale wszystkie one
produkuja zbyt duze krople i skarpa jest bardzo szybko wyplukiwana (jest
stosunkowo mloda i ciagle na etapie zadarniania). Ten sam efekt wystepuje
po uzyciu specjalnych czterodzielnych wezy z malutkimi otworami. Testowalem
takze weze "wypacajace" wode ale one z kolei podlewaja zbyt lokalnie i
demoluje sobie skalniak ciaglym ich przekladaniem. Mysle ze potrzebuje
czegos co produkuje mgielke raczej (aerozol) niz regularnego skrapiacza.
Istnieje w ogole cos takiego?

--
Pozdrowienia
Maciej

2. Data: 2004-07-19 13:57:46

Temat: Re: Podlewanie skarpy
Od: "WaLker" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Donotek" <m...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
> demoluje sobie skalniak ciaglym ich przekladaniem. Mysle ze potrzebuje
> czegos co produkuje mgielke raczej (aerozol) niz regularnego skrapiacza.

W stacjonarnym nawadnianiu mam coś takiego jak micro sprinklery. Akurat 4
takie zraszacze pokrywają mgiełką skalniak. Ale aktualnie nie widziałem
czegoś podobnego w sprzedaży, a jeśli już to trzeba by to zaadaptować do
twoich potrzeb.

Pozdrawiam
WaLker

3. Data: 2004-07-20 06:02:07

Od: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".com> napisał > Moze mi ktos wskazac model koncówki czy typ
spryskiwacza/zraszacz odpowiedni
> do tego celu? Mysle ze potrzebuje
> czegos co produkuje mgielke raczej (aerozol)

Cześć
Ja mam między innymi końcówkę zraszacza (za 6 złotych polskich) która ma
kształt lekko zwężającego się stożka. W końcówce jest otwór a wewnątrz
otworu jest coś jakby gruba iglica. Jeżeli stożek się dokręci, to iglica
zamyka otwór i woda nie leci. Jak się trochę popuści to leci delikatna
mgiełka. Jak się odkręci na full - to full. Na pewno się sprawdzi o ile masz
w miarę dobre ciśnienie wody.

pozdrowienia
JacK

Sadzonki z dostawa a Litwe przed Trokami
choroba dębów
Jak sie nazywa ten kwiatek ?
obyczaje japonskie
pułapka na krety