Czy to zdrada?

101. Data: 2002-06-17 11:58:11

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates"
> Bardzo fajnie umotywowałaś swoją opinię:-))
Lubię komplementy;-)
Asia Słocka

102. Data: 2002-06-17 11:58:25

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...
> To wytłumacz "wbijającemu", że obecnie, w związku z unowocześnianiem
> mieszkań, często występują "okna" pomiędzy kuchnią a jadalnią. ;-)))

Super, w najblizszym czasie nie omieszkam :-))))
A.

103. Data: 2002-06-17 12:11:37

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> IMO w parach gdzie panuje szacunek i najwyższa potrzeba
> nieranienia ukochanej osoby takie konflikty nie mają miejsca.
> Po prostu nie robi się rzeczy które bolą ukochanego, z drugiej
> strony można liczyć na to samo i problem znika..A fakt, kompromisy
> czasem są trudne..doświadczam tego ostatnio, ale wiem że warto:-)
> --

No i mamy czystą odpowiedź na Pierwsze w tym wątku pytanie!!

Pozdrawiam
Qwax

(i jedyne przejście jest OT : boli <=> dowie się?)

pozdrawiam
Qwax

104. Data: 2002-06-17 12:13:11

Temat: Re: Podwątek o onanizmie kobiet i tanich, brudnych żigolakach Było: Czy to zdrada?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czyli Darku (powiedzmy, że zrobię sobie podwątek ;-)) Tobie wcale nie
> przeszkadzałoby, gdyby żona, będąc w delegacji, zaspokoiła się tanim,
> brudnym żigolakiem, zamiast zrobić to ręką? ;-))
Oj przeszkadzałoby bardzo.Ba, to nawet malo powiedziane. No
cóż-sprawiedliwie to wcale nie znaczy po
równo:-))))
Darek

105. Data: 2002-06-17 12:16:09

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aekb2s$9f$...@n...tpi.pl...

> Czyli znowu wracamy do problemu facetów, którzy zasadniczo (jako
> przedstawiciele społeczności jednej płci) nie myślą głową tylko główką
:-))
Co ty z tym myśleniem? Czy gdy się drapiesz, bo cię swędzi, to najpierw
myślisz
czy się podrapać, czy dopiero po tym jak to swędzenie
przejdzie:-))))))))))))))))
Darek

106. Data: 2002-06-17 12:17:48

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax"
> (i jedyne przejście jest OT : boli <=> dowie się?)

A to jest dla mnie najgorsze, zdecydowanie i wielokrotnie
mówiłam o tym mężowi. Z całą pewnością zdrada o której dowiedziałabym
się od razu, od niego nie bolałaby mnie tak bardzo,
jak ukrycie prawdy i dowiedzenie się po czasie.
Absolutnie najważaniejszą sprawą jest dla mnie szczerość, przyznam
że przez 2.5 roku małżeństwa nie okłamałam męża w najdrobniejszej
sprawie i liczę że on może się pochwalić tym samym, bardzo
cenię sobie tę pewność i to bezpieczeństwo.
I wielokrotnie prosiłam, że gdyby coś w naszym małżeństwie
się zmieniło, gdyby chciał mieć inną kobietę nie będzie
żadnych scen, krzyków...zależy mi na jednym: żeby nie być
zdradzaną na boku rozkochaną kobietą. Chcę mieć świadomość
mojej sytuacji, chcę szczerości, i myślę że szczególnie
krzywdzona kobieta ma prawo to choćby tej krztyny ludzkości
od kochanej osoby: żeby jej powiedział, nie ukrywał, bo
wiem że zdradę mogę wybaczyć, kłamstwo o wierności nie.
Asia Słocka

107. Data: 2002-06-17 12:20:51

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> No i mamy czystą odpowiedź na Pierwsze w tym wątku pytanie!!
Amen
Darek

108. Data: 2002-06-17 12:29:08

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeszkadzałoby, gdyby żona, będąc w delegacji, zaspokoiła się tanim,
> brudnym żigolakiem, zamiast zrobić to ręką? ;-))

abstrahując od poglądów na ten temat wszystkich mężczyzn, mnie osobiście
tani i brudny żigolak bardzo by przeszkadzał ! :))))))))))
pozdr.Joanna

109. Data: 2002-06-17 12:38:39

Temat: Re: Podwątek o onanizmie kobiet i tanich, brudnych ż
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> abstrahując od poglądów na ten temat wszystkich mężczyzn, mnie
osobiście
> tani i brudny żigolak bardzo by przeszkadzał ! :))))))))))

A Drogi i Czysty?
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

110. Data: 2002-06-17 12:41:03

Temat: Re: Czy to zdrada? {OT}
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dowiedziałabym
> się od razu, od niego nie bolałaby mnie tak bardzo,
> jak ukrycie prawdy i dowiedzenie się po czasie.

A czy byłoby to zdradą gdybyś nie dowiedziała się nigdy?

(tak wynika z definicji zdrady jako uczynienia komuś czegoś co by było
dla niego bolesne)

Pozdrawiam
Qwax

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)