Pokłóciłem sie z dziewczyną Co robic?

1. Data: 2006-03-03 09:15:37

Temat: Pokłóciłem sie z dziewczyną Co robic?
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pokłóciłem sie z dziewczyną na imprezie. Ja poczułem sie okropnie zmeczony
około 23 i chciałem isc do domu. Wstaje o 4 rano i o 23 jestem naprawde
zmeczony. POza tym byłem nowy w towarzystwie ktore sie dobrze znało. Jednym
słowem ona sie strasznie obraziła że ja zostawiłem samą. Przed impreza ona za
mna szalała. Dzwoniła, proponowała spotkania a nawet dawała prezenty!!!
Teraz telefon milczy i nie odpowiedziała na mojego SMSa. Jak myslicie czy
powinienem ja przepraszac, dzwonic? Czy założyc ze sie jej odwidziało/poznała
kogos i dac sobie spokoj?
Jestem troche zdezorientowany kontrastem miedzy tym ze byłem dla niej niczym
Adam Małysz dla fanów a nagle, po jednym wieczorze cos sie odmieniło.
hans1
Podsumowujac. Czy mam sie narzucac czy czekac az sie przeprosi?

2. Data: 2006-03-03 10:00:06

Temat: Re: Pokłóciłem sie z dziewczyną Co robic?
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

hans1<h...@p...onet.pl>

> Pokłóciłem sie z dziewczyną na imprezie. Ja poczułem sie okropnie
> zmeczony około 23 i chciałem isc do domu.
[...]

No, stary, jak mogłeś się poczuć przy niej zmęczony???

Paff (wywalony kiedyś z ciepłego łózia na zimnicę, bo w wyniku potwornego
zmęczenia, nie stanął na wysokości :)

3. Data: 2006-03-03 10:06:40

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hans1" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Podsumowujac. Czy mam sie narzucac czy czekac az sie przeprosi?

Ja bym zrobił tak:
Narzucać się - nigdy w życiu.
Jeśli czujesz się winny to można przeprosić - ale raz.
Jeśli czujesz się niewinny - olać laskę.

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!

4. Data: 2006-03-03 10:06:52

Od: "Aicha" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hans1" napisał:

> Czy mam sie narzucac czy czekac az sie przeprosi?

Nie narzucać. Ani nie czekać. Poszukać takiej, która uznaje 7 godzin
snu za normę fizjologiczną, a nie za fanaberie. Bo spać po 4 godziny
bez szkody dla organizmu da się tylko w stanie _ciężkiego_ zakochania
:)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

5. Data: 2006-03-04 01:23:20

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Nie narzucać. Ani nie czekać. Poszukać takiej, która uznaje 7 godzin snu
> za normę fizjologiczną, a nie za fanaberie. Bo spać po 4 godziny bez
> szkody dla organizmu da się tylko w stanie _ciężkiego_ zakochania :)

bez przesady, zalezy z jaka czestotliwoscia :)

6. Data: 2006-03-04 10:56:44

Od: Hollow Mind <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hans1 napisał(a):

> [...]
> Jestem troche zdezorientowany kontrastem miedzy tym ze byłem dla niej niczym
> Adam Małysz dla fanów a nagle, po jednym wieczorze cos sie odmieniło.

Myślę, że to jest dobre porównanie. Jej uwielbienie jest uzależnione od
tego co robisz i właśnie to buduje Twój obraz w jej oczach. Kiedy Małysz
wygrywał każdy konkurs był idolem, bożyszczem, kimś kogo wszyscy
podziwiali. Gdy przestał skakać tak świetnie jak kiedyś jego obraz uległ
zmianie, w oczach publiczności stał się zwyczajny, pospolity,
przeciętny.

Z Tobą mogło być podobnie. Możliwe, że jesteś jej pierwszym chłopakiem,
lub przynajmniej pierwszym od dawna. Dziewczyna cieszyła się z samego
faktu, że ma faceta, że może się z kimś pokazać u znajomych i nie jest
sama. Traktowała Cię nie jako człowieka tylko jak dodatek, który
wzmacnia jej poczucie wartości. Znam kilka takich dziewczyn, więc
napiszę coś na ich przykładzie. Ten typ ma to do siebie, że cały czas
stara się korygować zachowanie faceta, jeśli tylko odbiega od jej
wyobrażenia. Wścieka się przez zachowanie chłopaka, o to, że zabrudził
zlew w łazience, nie umył samochodu, którym po nią przyjechał, nie ubrał
się tak jak chciała itd. Możliwe, że coś z tego co napisałem pasuje to
Twojej dziewczyny.
Jeśli to jest prawda to mogłeś być kimś w rodzaju "dekoracji" dla niej,
dodatkiem do stroju, facetem na pokaz. Jeśli taka "dekoracja" nie
spełnia oczekiwań dziewczyna odrzuca faceta.

> hans1
> Podsumowujac. Czy mam sie narzucac czy czekac az sie przeprosi?

Za co chcesz przepraszać? Nie rozumiem. Gdy wychodziłeś z imprezy mogłeś
wszystkich przeprosić, że robisz to tak wcześnie, powiedzieć, że rano
musisz wstać i tyle, później wyjść.
Co do tej dziewczyny - najlepiej ją olać. Wątpię aby kogoś znalazła,
może teraz szuka kogoś w zastępstwie. Gdy nie znajdzie odezwie się do
Ciebie. Tak przypuszczam. Nie sądzę aby traktowała związek z Tobą
poważnie, może nie z własnej winy, przyczyną mogło być dziecinne
wyobrażenie jak powinien wyglądać związek kobiety i mężczyzny. To trochę
jak z dzieckiem w sklepie, które chce jakąś zabawkę, bo ładnie wygląda.
Gdy po otwarciu przekonuje się, że to jednak nie to wyrzuca ją w kąt
oraz szuka następnej.

--
Pozdr. H.M.

7. Data: 2006-03-06 19:28:46

Od: "Aicha" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pp" napisał:

> bez przesady, zalezy z jaka czestotliwoscia :)

Przez ponad miesiąc dzień w dzień na przykład :)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org
"zajmij się lepiej tymi porno opowiadankami na swojej stronie"
(C) koniczyna4listki at psst

Czy ludzie bez studiów zawsze są postrzegani jako gorsi?
zachowanie sprawcze proszę o pomoc
przyjaciel
> LĘKI U 7 LATKA
HR: test psychologiczny na sprzedawce