Pokonac rak w 90 dni

1. Data: 2006-07-11 08:31:57

Temat: Pokonac rak w 90 dni
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam przyjemnosc poinformowac ze od niedawna ukazal sie ebook dzieki
ktoremu juz wiem od czego sie bierze i czym jest nowotwor i co
najwazniejsze jak go pokonac.

Goraco wszystkim polecam: http://tinyurl.com/s6eaf

2. Data: 2006-07-11 08:53:02

Temat: Re: Pokonac rak w 90 dni
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:1152606717.940961.96990@s13g2000cwa.googlegroup
s.com tako rzecze

> Mam przyjemnosc poinformowac ze od niedawna ukazal sie ebook dzieki
> ktoremu juz wiem od czego sie bierze i czym jest nowotwor i co
> najwazniejsze jak go pokonac.
>
> Goraco wszystkim polecam: http://tinyurl.com/s6eaf

To spamer, od tych bzdurnych e-boków ze "Złotych Myśli".
Zaraz go podkabluję do abuse

--
"Czy wierzę, że Kaczyński jest prezydentem? Ja nie chcę w tej chwili
mówić o swojej wierze. To będzie sprawdzane. Ja sądzę, że to

3. Data: 2006-07-11 09:14:57

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj adres - jak umrzesz na raka to wydrukujemy i wlozymy Ci go do trumny,
> zeby sw. Piotr wiedzial, ze trzeba Cie wrzucic do sektora dla naiwniakow
> :P

To nie naiwniak, to Hiena zarabiająca na ludzkiej chorobie.
Cancer

4. Data: 2006-07-11 10:11:28

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

zeby sw. Piotr wiedzial, ze trzeba Cie wrzucic do sektora dla naiwniakow :P

HaNkA

5. Data: 2006-07-11 13:21:18

Od: "zonkis" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

Cancer <C...@f...onet.pl> napisal nam:

> To nie naiwniak, to Hiena zarabiająca na ludzkiej chorobie.
> Cancer

czyli skur*ysyn inaczej nie mozna takich nazwac.

6. Data: 2006-07-11 13:50:01

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

11 Jul 2006 01:31:57 -0700, na pl.sci.medycyna, k...@p...onet.pl
napisał(a):

> Witam,
>
> Mam przyjemnosc poinformowac ze od niedawna ukazal sie ebook dzieki
> ktoremu juz wiem od czego sie bierze i czym jest nowotwor i co
> najwazniejsze jak go pokonac.

Ale dlaczego w 90 dni, nie można szybciej? Ktoś chce na wczasy pojechac bez
raka to mu teraz wypadnie dopiero w październiku.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2006-07-11 15:06:56

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie chce zarobic na niczyim nieszczesciu bo to moj brat jest autorem
tej ksiazki oraz osoba ktora wyszla z tej choroby.
A mi nie zalezy na tym zebys kupil te ksiazke tylko zeby jak najwiecej
ludzi dowiedzialo sie ze walka z rakiem nie jest skomplikowana.
A ja na raka na pewno nie umre bo wiem co zrobic zeby nie zachorowac a
czy w to wierzycie czy nie to juz nie moj problem.

8. Data: 2006-07-11 16:15:03

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chce zarobic na niczyim nieszczesciu

udostęponij za darmo

> A mi nie zalezy na tym zebys kupil te ksiazke

Zatem nie p....ol i nie zamieszczaj ogłoszeń

9. Data: 2006-07-11 16:34:59

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...

>bo to moj brat jest autorem
tej ksiazki

To ci rekomedacja:)

>oraz osoba ktora wyszla z tej choroby.

Jedna na miliony, ktore umarły. Poza tym nie mówi sie hop - to, ze teraz nie
ma objawów raka nie znaczy, ze choroba nie wroci za pare lat

>walka z rakiem nie jest skomplikowana

Dziecko, a zgłosił juz ktos twojego genialnego brata do nagrody Nobla w
dziedzinie medycyny? Daj nazwisko i wyniki badan a nadrobimy to
niedatrzenie. A brat z nudów niech wymysli teraz kuracje na AIDS.

>czy w to wierzycie czy nie to juz nie moj problem.

Nie wierzymy, ale gratuluje ci dobrego samopoczucia. To podobno polowa
sukcesu. Watpie abys trolowal tu na grupie przez nastepne 50 lat wiec pewnie
sie nie dowiemy czy sie nie przeliczyles. [czego ci oczywiscie nie życze]

HaNkA

10. Data: 2006-07-11 19:02:19

Od: "GTK" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bez
> raka to mu teraz wypadnie dopiero w październiku.

Nie czytałem tego ebooka i nie chce czytac- ale dziwi mnie dlaczego tak
zawzięcie krytykujecie wszystko co nie medyczne w walce z rakiem.
No bo cóż ma medycyna do zaoferowania w tej chorobie ???- uśmiercanie chemią
??
Nie kpijcie z metod pozamedycznych - bo gdy kogoś dopadnie już choroba a
lekarz wam powie - dziękujemy nic juz nie mozna zrobić -
to wtedy - jeśli Wam ktoś powie ze najlepsze jest kacze g.... to zapewniam
was ze spróbujecie !!!
GTK (grupa trzymająca kciuki)

Ukąszenie przez jakiegoś owada w dolną wargę :)
zawialo mnie? czy to cos innego.
czerniak
Honorowi Dawcy Krwi
Bakterie w gardełku u 2 latak