Pokonac rak w 90 dni

21. Data: 2006-07-12 19:20:52

Temat: Re: Pokonac rak w 90 dni
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):
> Faktycznie link zle wkleilem : www.onkolink-anry.pl a osoba ktora
> odkryla lek na raka byl dr Anatol Rybczynski
" Z tego płynu będącego wyciągiem eterowym z tkanki rakowej wykonano
posiewy na pożywkę bakteriologiczną stałą (Sabourauda) i po ponad trzech
miesiącach czasu wyrosła bujna zarodnikująca pleśń Penicillium"
Hehehe....
Ale się uśmiałem. Po trzech miesiącach to wyrośnie wszystko :) Przez 3
miesiące może dojść do przeniesienia zarodników. Zastanawiam się, co
jeszcze by wyrosło, gdyby zmienić podłoże. Pewnie to, do czego to
podłoże służyło hodowania.
Jak zweryfikowane zostały te badania? Komu udało się je powtórzyć?

P.S.
W lodówce, w raz otworzonym słoiku pleśń pojawiła mi się po jakimś 1,5
do 2 tygodni. Jestem lepszy od twojego dr. a niedawno kończyłem studia.
Proponuję dać mi nobla na poczet przyszłych rewolucyjnych odkryć.

Pozdrawiam.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

22. Data: 2006-07-15 14:35:06

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedna rzecz :
a jak wyjasnicie ze Rybczunski wyleczyl 1366 przypadkow raka i 4 AIDS?

23. Data: 2006-07-18 09:06:15

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):
> Jeszcze jedna rzecz :
> a jak wyjasnicie ze Rybczunski wyleczyl 1366 przypadkow raka i 4 AIDS?
I wszystko tą samą metodą? Ciekawe. To i AIDS ma tę samą etiologię co
nowotwory? I to wszystkie nowotwory?
Nie wiem, czy wyleczył. W tej sytuacji mogę ci wierzyć na słowo lub nie.
Drugi problem to co to były za nowotwory. Są takie, które można
wyleczyć 2 krótkimi pociągnięciami skalpela i sprawa załatwiona
(Ca.basocellulare).

P.S.
Postaraj się poprawnie cytować. Mniejsza z tym, czy nad, czy pod
odpowiedzią, ale na cholerę dla kilkunastu swoich wyrazów zacytowałeś
całą treść obu moich poprzednich postów???
P.P.S.
To nie jest wycieczka osobista w typie - nie masz argumentów, więc się
czepiasz.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

Ukąszenie przez jakiegoś owada w dolną wargę :)
zawialo mnie? czy to cos innego.
czerniak
Honorowi Dawcy Krwi
Bakterie w gardełku u 2 latak